וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח אשתו ושני ילדיו בטייבה הודה באשמה

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 12:11

מוחמד מסארווה בן ה-30, הודה היום כי רצח את אשתו בראאה מסראווה בת ה-26, ואת שני ילדיו, אמיר ואדם, בני חצי שנה ושנתיים. זאת לאחר שבדיון קודם בבית המשפט הכחיש את כל החשדות נגדו. בהמשך היום יתקיים דיום בהארכת מעצרו

אם ושני בניה נמצאו ללא רוח חיים ועם סימני אלימות בביתם בטייבה. 1 במאי 2023/מד"א

החשוד ברצח אשתו ושני ילדיו בטייבה, מוחמד מסארווה בן ה-30, הודה היום (שלישי) במעשה. זאת, לאחר שבדיון קודם הכחיש את כל החשדות נגדו. עורך דינו של החשוד, "ההודאה שלו משולבת בתכנים ביזאריים, מבקשים שילך לבדיקה פסיכיאטרית".

לפני שמונה ימים, נמצאו בראאה מסראווה, בת 26 ושני בניה,אמיר ואדם, בני חצי שנה ושנתיים, ללא רוח חיים. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותם בביתם בטייבה כשסימני אלימות על גופם. בראאה נמצאה במטבח בעוד שני ילדיה נמצאו דקורים במיטותיהם. באותו היום נעצר מוחמד, ומעצרו הוארך בתשעה ימים.

היום, הודה החשוד בפני בית המשפט כי הוא אשם בביצוע הרצח. בהמשך היום יחל הדיון בהארכת מעצרו של מסארווה בבית משפט השלום פתח תקווה. עו"ד גיא עין צבי המייצג את מוחמד מסארווה מסר כי "ההודאה שלו משולבת בתכנים ביזאריים שלא מתיישבים כל כך עם בוחן מציאות תקין. ולכן ביקשנו שכבר עכשיו הבדיקה הפסיכיאטרית תתחיל סמוך ככל האפשר לאירוע".

מוחמד מסאראווה, חשוד ברצח אשתו בראא ושני ילדיהם הקטנים בבית המשפט בפתח תקווה. 1 במאי 2023. ללא, פלאש 90
מוחמד מסארווה, החשוד ברצח אישתו וילדיו/פלאש 90, ללא
בראאה מסארוה שנדקרה למוות על ידי בעלה בטייבה. 1 במאי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בראאה מסראווה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בהמשך, הפגיש ראש עיריית טייבה, שועאע מסארוה, בין משפחתה של הנרצחת ומשפחת החשוד ברצח. בפגישה נכחו אביו ואחיו של החשוד ואביה של הנרצחת, אחיה ודודיה. שני הצדדים פרצו בבכי. "כולם באבל, זה לא קשור למשפחות פשע ועולם תחתון. עדיין לא תופסים את מה שקרה. המסר הוא שהאסון הוא אסון אחד של משפחה אחת", אמר ראש העיר, "מדובר במשפחה אמידה כלכלית, מוכרת לעיר כמשפחה למופת. זה אירוע מאוד חריג".

"כשהגענו למקום המראה היה מזעזע ביותר", סיפר פרמדיק מד"א מוחמד עראקי. "ראינו אישה כבת 30, תינוק ופעוט מחוסרי הכרה ועם סימני אלימות. ביצענו בדיקות רפואיות וניסינו להציל אותם, הם היו ללא סימני חיים ולצערנו, לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם של השלושה".

אמיר ואדם מסארווה, בני חצי שנה ושנתיים, נמצאו ללא רוח חיים יחד עם אמם בביתם בטייבה. 1 במאי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אמיר ואדם מסארווה, האחים שנמצאו דקורים במיטותיהם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במקביל, המשטרה פיענחה היום תיק רצח נוסף של תושב העיר טייבה, סנאד מסארווה, שנרצח לפני כחצי שנה. היום הוגשה הצהרת תובע נגד קרוב משפחתו החשוד ברצח מסארווה נור.

מחקירת המקרה עלה כי הקורבן, צעיר בן 28, נסע ברכבו כשלפתע רכב נוסף הגיח לכביש ופגע זו חזיתית. לאחר מכן, יצא החשוד מרכבו וביצע ירי אל עבר הקורבן. המשטרה עצרה את החשוד, הצעיר מסארווה נור בן ה-25, לפני כחודש ועצרה אותו לצורך חקירת המקרה. בימים הקרובים צפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully