וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: האב החשוד ברצח בטייבה הוא מוחמד מסראווה, בן 30

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 20:48

מעצרו של מסראווה, תושב טייבה, הוארך היום בבית המשפט בתשעה ימים. החשוד מכחיש את הנטען. לדבריו, הוא מצא את אשתו וילדיו מתים כשחזר הביתה. בפתח הדיון אמר מסראווה: "לא עשיתי כלום"

אם ושני בניה נמצאו ללא רוח חיים ועם סימני אלימות בביתם בטייבה. 1 במאי 2023/מד"א

מעצרו של מוחמד מסראווה, החשוד ברצח אשתו ושני ילדיו בטייבה, הוארך היום (שני) בתשעה ימים. שמו הותר לפרסום. עו"ד גיא עין צבי שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד: "החשוד מכחיש את החשדות נגדו. העלנו בדיון תהיות שמקשות לקבל את טענת המשטרה. נאלץ להמתין להתקדמות החקירה כדי לקבל פרטים נוספים"

מוחמד מסאראווה, חשוד ברצח אשתו בראא ושני ילדיהם הקטנים בבית המשפט בפתח תקווה. 1 במאי 2023. ללא, פלאש 90
מוחמד מסאראווה, החשוד ברצח/פלאש 90, ללא
בראאה, אמיר, אדם מסארווה נרצחו עפ"י החשד ע"י אבי המשפחה, טייבה, 1 במאי 2023. מד"א, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
בראאה, אמיר ואדם מסארווה, שנרצחו עפ"י החשד ע"י אבי המשפחה/עיבוד תמונה, מד"א, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

בראאה מסראווה, בת 26 ושני בניה, בני חצי שנה ושנתיים, נמצאו הלילה ללא רוח חיים ועם סימני אלימות על גופם בביתם בטייבה. צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו את בראאה, במטבח ואת שני ילדיה, אמיר ואדם, דקורים במיטותיהם. המשטרה עצרה את הבעל, בן ה-30, בחשד למעשה.

"כשהגענו למקום המראה היה מזעזע ביותר", סיפר פרמדיק מד"א מוחמד עראקי. "ראינו אישה כבת 30, תינוק ופעוט מחוסרי הכרה ועם סימני אלימות. ביצענו בדיקות רפואיות וניסינו להציל אותם, הם היו ללא סימני חיים ולצערנו, לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם של השלושה".

ראש עיריית טייבה, שועאע מסארוה, התייחס למקרה בריאיון בתוכנית "שבע תשע" עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103FM. "קיבלנו דיווח ב-3:00 לפנות בוקר על האסון שפקד את בית המשפחה. מדובר במשפחה אמידה כלכלית, מוכרת לעיר כמשפחה למופת. זה אירוע מאוד חריג", סיפר.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • טייבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully