וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הנרצחת בטייבה נפגשה עם אביו ואחיו של החשוד: "אסון אחד של משפחה אחת"

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 13:37

לאחר שבראאה מסארוה נמצאה ללא רוח חיים לצד שני בניה בביתה בטייבה, ראש העיר הפגיש בין אביה, אחיה ודודיה למשפחת החשוד. שני הצדדים פרצו בבכי במהלך הפגישה. "כולם באבל, זה לא קשור למשפחות פשע ועולם תחתון"

אם ושני בניה נמצאו ללא רוח חיים ועם סימני אלימות בביתם בטייבה. 1 במאי 2023/מד"א

ראש עיריית טייבה, שועאע מסארוה, הפגיש היום (שני) בין משפחתה של הנרצחת בעיר, בראאה מסארוה שנדקרה הלילה למוות בבית, עם משפחת החשוד ברצח. בפגישה נכחו אביו ואחיו של החשוד ואביה של הנרצחת, אחיה ודודיה, ושני הצדדים פרצו בבכי. "כולם באבל, זה לא קשור למשפחות פשע ועולם תחתון. עדיין לא תופסים את מה שקרה. המסר הוא שהאסון הוא אסון אחד של משפחה אחת", אמר ראש העיר.

לפנות בוקר נמצאה בראאה בת ה-26 במטבח ביתה לאחר שנדקרה למוות. שני בניה, בני אמיר בן השנתיים ואדם בן החצי ששנה דקורים במיטותיהם. המשטרה עצרה את האב, בן ה-30, בחשד למעשה. "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע ביותר", סיפר פרמדיק מד"א מוחמד עראקי. "ביצענו בדיקות רפואיות וניסינו להציל אותם, הם היו ללא סימני חיים ולצערנו, לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם של השלושה".

בראאה, אמיר, אדם מסארווה נרצחו עפ"י החשד ע"י אבי המשפחה, טייבה, 1 במאי 2023. מד"א, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
בראאה ושני בניה/עיבוד תמונה, מד"א, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

ראש עיריית טייבה, שועאע מסארוה, התייחס למקרה בריאיון בתוכנית "שבע תשע" עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103FM. "קיבלנו דיווח ב-3:00 לפנות בוקר על האסון שפקד את בית המשפחה. מדובר במשפחה אמידה כלכלית, מוכרת לעיר כמשפחה למופת. זה אירוע מאוד חריג", סיפר.

64 בני אדם בחברה הערבית נהרגו מתחילת 2023 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, כך נמסר מעמותת "יוזמות אברהם". 56 מהקורבנות נורו למוות ו-30 מהם היו בני פחות מ-30. בתקופה המקבילה בשנה שעברה עמד מספר הנרצחים על 27.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully