וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון: 29 אלף שוטרים יאבטחו את ההכתרה; הצבא עורך חזרות אחרונות

עודכן לאחרונה: 3.5.2023 / 17:30

"מבצע הכדור המוזהב" - אחד ממבצעי האבטחה הגדולים והחשובים ביותר בהיסטוריה של הממלכה המאוחדת - יכלול צלפים שיוצבו בגגות סמוכים, שוטרים בבגדים אזרחיים שיהלכו בקרב הציבור הרב, כבישים חסומים ובדיקות של אזרחים

חיילים מהצבא הבריטי ערכו חזרות אמש (רביעי) ברחובות מרכז לונדון לקראת הכתרת המלך צ'ארלס השלישי בשבת.

המשטרה הבריטית הודיעה כי 29 אלף שוטרים יוצבו ברחובות לונדון במהלך ההכתרה בהתאם לתוכנית אבטחה מיוחדת שמכונה "מבצע הכדור המוזהב" - אחד ממבצעי האבטחה הגדולים והחשובים ביותר בהיסטוריה של הממלכה המאוחדת, אמר השר לענייני ביטחון פנים של בריטניה, טום טוגנדהאט.

צלפים יוצבו בגגות סמוכים, שוטרים בבגדים אזרחיים יהלכו בקרב הציבור הרב, מחסומים יעצרו כלי רכב ומחסומים אחרים יוקמו על המדרכות לאורך קילומטרים. באזור יפטרלו שוטרים חמושים וייערכו בדיקות, השמיים מעל מרכז לונדון יוכרזו "אזור ללא טיסה, צוותים עם כלבים ישתתפו גם כן במבצע האבטחה.

חזרות לקראת ההכתרה

רויטרס

המשטרה בודקת ברשתות חברתיות כבר שבועות איומים אפשריים מצד אנשים שאובססיביים כלפי בית המלוכה, מתנגדי מלוכה או פעילי אקלים. שוטרי משטרת מטרופולין יבקרו טרוריסטים מורשעים לפני ההכתרה כדי להורות להם לא להגיע לחגיגות. על פי דיווח ב"טיימס". חסימות הוצבו גם בכבישים סמוכים מאז 3 באפריל.

הצפייה בתהלוכה ברחובות תחל בשבת ב-6 בבוקר, שעון מקומי, לפני שהמלך צ'ארלס וקמילה יצאו בכרכרה לכיוון ארמון בקינגהאם בשעה 10:20 לטקס שיתחיל בכנסייה בשעה 11. כנסיית ווסטמינסטר סגרה את שעריה למבקרים ביום שלישי ומתכוננת מאז לטקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully