וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבים בעוטף: "אין לאן לברוח - ואין אמון בממשלה"

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 22:54

בצה"ל נערכים לתקיפה משמעותית בעזה בתגובה למטחים ששוגרו במהלך היום לעבר יישובי העוטף, במהלכן נפצעו כמה בני אדם באורח קשה עד קל. "שידור חוזר של 22 שנים, אי אפשר לחיות ככה", סיפרו תושבי האזור. ראש עיריית שדרות: "לא עושים מספיק כדי למנוע את הירי"

התינוקת במסדרון, ההורים במטבח- תושב שדרות נערך ללילה מתוח ללא מיגון מתאים/מערכת וואלה!

מטחי רקטות שוגרו היום (שלישי) מרצועת עזה לעבר שדרות ויישובי עוטף עזה בכמה פעימות שונות, במהלכן נפצעו כמה בני אדם באורח קשה עד קל. בצה"ל נערכים לתקיפה משמעותית ברצועה, פרסום שהתקבל לאחר ביקורת חריפה שהתקבלה מהקואליציה, האופוזיציה וכן תושבי העוטף.

"אי אפשר להמשיך לחיות ככה, אין לנו לאן לברוח", סיפרה לוואלה! תושבת שדרות ריטה גלעדוב. "אני כבר לא מאמינה לשום ממשלה, אין לנו על מי לסמוך. למעלה מעשרים שנים שזה נמשך". הילה מורן מדמוני, גם היא תושבת שדרות, מתחה ביקורת על ממשלות ישראל לדורותיהן, וכן על השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר - שלדבריה לא מימש את הבטחותיו. "כשהתחיל המטח רצנו לממ"ד, ופתאום שמענו קריאות 'הצילו' של אימהות עם תינוקות שהיו בגן וביקשו להיכנס לממ"ד שלנו. אני מרגישה בשידור חוזר של 22 שנים, ושום דבר לא משתנה, כל הממשלות הפיקרו אותנו".

מורן מדמוני הוסיפה: "בן גביר שהבטיח והבטיח - ובינתיים זה לא קרה. כאשר יושבים על כיסא, כנראה לא מצליחים לשנות. אני מפצירה בשר הביטחון וראש הממשלה: 'דין שדרות כדין תל אביב'. כולם יוצאים להפגין בעד ונגד הרפורמה, ואף אחד לא שומע את זעקתנו, אף אחד לא קם".

אנשי חוסן עם תושבי שדרות לאחר נפילת מטח רקטות בעיר, 2 במאי 2023. יניר יגנה
אשת חוסן עם תושבת שדרות, היום/יניר יגנה

"הקלות הבלתי נסבלת שהם מכניסים אותנו למצבי חירום, זה כאילו שאנחנו בובות. לאורך עשרים שנים המדינה על תושבי עוטף עזה", הוסיף תושב העיר שדרות.

לב, שביתו נפגע כתוצאה מרקטה שנפלה בחצר הבית סיפר לוואלה!: "הבת הייתה לבד בבית, שמעה צבע אדום ונבהלה. היה פיצוץ גדול, הייתי בעבודה ואז התקשרו אליי. אשתי יצאה בדיוק לעבודה. היה פה נס גדול שהרקטה נפלה בחצר, נס גדול".

ליאל מלך בת ה-14 הוסיפה: "אכלתי ושמעתי צבע אדום. רצתי לממ"ד, ואז שמעתי בומים, ושוב אזעקה, ושוב בום, הפעם חזק. עלו לי בראש מחשבות שזה בבית שלי, הרחתי שרוף, התקשרתי לאמא. פתחנו את הממ"ד ואז אני רואה את הטיל עולה באש. נלחצנו מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ירי רקטות מרצועת עזה לעוטף ולשדרות

2 במאי 2023. רויטרס
"שידור חוזר של 22 שנים". ירי לעבר העוטף, היום/רויטרס

גם ראש עיריית שדרות אלון דוידי הגיב לירי. "הגיע הזמן להפסיק עם מכבסת המילים. אם יש מטרות ברורות וידועות, יש לפעול ולטפל בהן", אמר. "22 רקטות נורו לשדרות וליישובי העוטף במטרה לרצוח אזרחים ישראלים, אי אפשר להמשיך עם האיפוק. אני שוב קורא לראש הממשלה, לשר הביטחון ולקבינט לחסל את ראשי החמאס והג'יהאד. אנחנו פועלים במקומות הרבה יותר רחוקים, אבל קילומטר מכאן לא עושים מספיק כדי למנוע את הירי לעבר שדרות והעוטף והניסיון לרצוח ישראלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully