וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדרישת אבי מעוז, מזכיר הממשלה במכתב לשרים: להנפיק טפסים גם עם הכותרות "אבא" ו"אמא"

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 14:08

יוסי פוקס הנחה את כל שרי הממשלה לוודא שכל טופס עליו כתוב "הורה 1" ו"הורה 2" יונפק גם עם הכותרות "אבא" ו"אמא". פוקס ציין כי ההנחייה היא חלק מההסכם הקואליציוני עם מפלגת נעם. אבי מעוז: "ברוך השם, הדבר הטבעי ביותר חוזר להיות לגיטימי במדינתנו"

אבי מעוז מציג את תוכניתו במערכת החינוך./ערוץ הכנסת

מזכיר הממשלה, יוסי פוקס, פרסם היום (שני) הנחיה לכל שרי הממשלה, בה ביקש לוודא שכל הטפסים הממשלתיים עליהם כתוב "הורה 1" ו"הורה 2" יונפקו גם עם הכותרת "אבא" ו"אמא". פוקס ציין בבקשתו שההנחיה ניתנת כחלק מיישום ההסכמים הקואליציוניים.

יושב ראש מפלגת נעם אבי מעוז בירך על ההחלטה. "ברוך השם, בהתאם להסכם הקואליציוני עם מפלגת נעם, הדבר הטבעי ביותר חוזר להיות לגיטימי במדינתנו'", מסר.

אבי מעוז, הכנסת, 13 בדצמבר 2022. ראובן קסטרו
אבי מעוז/ראובן קסטרו

מנכ"ל האגודה למען הלהט"ב רן שלהבי מסר בתגובה: "בזמן של יוקר מחיה, אלימות שמשתוללת ברחובות ואיומים ביטחוניים, הממשלה עוסקת בטפסים ובמילוי הגחמות הפוליטיות של האדם הקיצוני וההומופוב בכנסת שרק בשבוע שעבר קרא ליו"ר הכנסת הגאה מטעמה "חילול השם". עוד אמר כי "הניסיון להראות שהקהילה הגאה מתנגדת ל"אמא ואבא" מעיד על בורות במקרה הטוב ועלוב במקרה הרע. כל עוד לא מוחקים את המשפחות ואת הקיום שלנו - טפסים ממשלתיים יכולים וצריכים לכלול את כולם וכולן ונמשיך לוודא שכך יקרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בשבוע שעבר פרסם מעוז אגרת לפעילי ותומכי המפלגה ובה התייחס פעם נוספת למינויו של אמיר אוחנה לתפקיד יו"ר הכנסת ולנוכחותו בטקסים ממלכתיים ביום הזיכרון וביום העצמאות יחד עם בן זוגו. "התמלאתי בושה וכאב, עד לעומק נשמתי, עת מדינת ישראל ונציגיה הרשמיים, בטקס רשמי לזכר קדושי השואה ובעוד אירועים וטקסים ממלכתיים ביום הזיכרון וביום העצמאות, מכריזים לעיני כל העולם על 'יו"ר הכנסת ובן זוגו' כאילו מדובר בנורמה יהודית אותנטית מקובלת", כתב מעוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully