וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האופניים היו מרוסקות לגמרי": רוכב בן 50 נהרג מפגיעת רכב בכביש 90

עודכן לאחרונה: 29.4.2023 / 12:42

רוכב האופניים נהרג מפגיעה של רכב פרטי ליד אילת. צוותי מד"א קבעו את מותו במקום ובוחני תאונות דרכים של משטרת אילת החלו באיסוף ממצאים, וחקירת נסיבות התאונה. חובש מד"א שהגיע לזירה: "הרוכב סבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. שכב על הכביש מחוסר הכרה וללא דופק"

תאונת דרכים בין אוטובוס להסעת ילדים לבין משאית בכביש 1. 3 בינואר 2023/דוברות מד"א

רוכב אופניים בן 50 נהרג היום (שבת) מפגיעת רכב בכביש 90 סמוך לבאר אורה. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו לאחר שהיה ללא סימני חיים. בוחני תאונות הדרכים של משטרת אילת הגיעו למקום והחלו באיסוף ממצאים, וחקירת נסיבות התאונה.

"קיבלתי את הדיווח ממוקד הכוננים של מד"א על התאונה הקשה ומיד יצאתי למקום", סיפר פראמדיק מד"א ניר יפת שגר בבאר אורה והגיע ראשון למקום. "האופניים היו מרוסקות לגמרי והרוכב שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הוא שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ולצערנו לאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום התאונה".

רוכב אופניים נהרג מפגיעת רכב בכביש 90 סמוך לבאר אורה. 29 באפריל 2023. מד"א
זירת התאונה בכביש 90 סמוך לבאר אורה, היום/מד"א

ביום חמישי, יום העצמאות, מעיין דומנוביץ' בן ה-10 חודשים נהרג בתאונת דרכים בדרום. התאונה התרחשה בין שני כלי רכב בכביש 40 בצומת הנגב לכיוון דרום. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו של הפעוט מהיישוב נוקדים שבגוש עציון, אביו אליה ואחיו אורי בן ה-7, נפצעו קשה, ואילו אמו אילה ושני אחיו, נטע ושחר בני ה-6 וה-4, נפצעו בינוני.

אתמול נעצרה הנהגת מהתאונה, בבדיקת דם שנלקחה ממנה מיד לאחר התאונה נמצא אלכוהול בכמות פי 3 מהמותר ושרידי מריחואנה. היום היא תובא בפני בית משפט השלום בבאר שבע לדיון בבקשה להארכת מעצרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully