וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בכביש 40: נעצרה הנהגת שפגעה במשפחה, בדמה נמצאו שרידי אלכוהול וסמים

עודכן לאחרונה: 28.4.2023 / 23:34

בדמה נמצא אלכוהול בכמות פי 3 מהמותר ושרידי מריחואנה. הנהגת נעצרה ותובא מחר לדיון בבקשה להארכת מעצרה. דקה לפני התאונה התקשר נהג אחר למוקד המשטרה ודיווח על נהגת שמסכנת את חיי הנהגים בכביש, באותו זמן היא פגעה ברכב המשפחה "יש תאונה תשלחו אמבולנס", הוא אמר

בווידאו: בני משפחתו של מעיין בן השנה שנהרג בתאונה בדרום: "תאונה מפרקת משפחה"/יניר יגנה

הנהגת מהתאונה בכביש 40 שבנגב, שבה נהרג התינוק מעיין דומנוביץ' בן השמונה חודשים נעצרה היום (שישי). בבדיקת דם שנלקחה ממנה מיד לאחר התאונה נמצא אלכוהול בכמות פי 3 מהמותר ושרידי מריחואנה. מחר תובא בפני בית משפט השלום בבאר שבע לדיון בבקשה להארכת מעצרה.

כדקה לפני התאונה נהג שנסע אחרי הנהגת התקשר למוקד המשטרה וסיפר כי יש נהגת שמסכנת את חיי הנהגים וחוצה בין הנתיבים. תוך כדי השיחה דיווח שהיא פגעה ברכב. "יש תאונה תשלחו אמבלונס", הוא אמר.

מעיין דומנוביץ', בן השנה שנהרג בתאונת הדרכים הקטלנית בדרום. באדיבות המשפחה
מעיין דומנוביץ' שנהרג בתאונה בכביש 40/באדיבות המשפחה

מוקדם יותר היום התקיימה הלווייתו מעיין, בהשתתפות מאות בני אדם. אביו ואמו של מעין, אליה ואילה, שנפצעו קשה ובינוני בתאונה, עדיין מאושפזים בבית החולים, ולא הגיעו להלוויה.

"קיבלנו מהקדוש ברוך הוא שמונה חודשים של שמחה ואושר, והיום אנחנו צריכים להחזיר את המתנה הזאת", ספד לו דודו בשם אמו ואביו. "אנחנו מודים להקב"ה שזיכה אותנו להיות ההורים של מעין. קראנו לו מעין, מקור מים חיים, מעיינות שיש בארץ ישראל. הוא נהרג בעת טיול בארץ ישראל ואנו קוברים אותו בכפר עציון לצד לוחמי תש"ח שזכו להילחם על הארץ הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully