וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החוץ האיראני תועד בלבנון, סמוך לגבול ישראל: "הציונים מבינים רק כוח"

יפעת רוזנברג

עודכן לאחרונה: 28.4.2023 / 15:06

עבד אל-להיאן הגיע לביקור במדינה, ונפגש עם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה: "קיבלתי ממנו הערכות מצב מדויקות, ההתגדות הלבנונית והפלסטינית במצב הטוב אי פעם". בהמשך הגיע למרון א-ראס הסמוכה לגבול: "ההתפתחויות באזור יובילו לקריסת היישות הציונית"

שר החוץ האיראני עבד אל-להיאן בגבול לבנון. 28 באפריל 2023/ללא

שר החוץ של איראן, עבד אל-להיאן, מבקר היום (שישי) בלבנון. תחילה הוא נפגש עם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה. בתום הפגישה אמר כי "קיבלתי מנסראללה הערכות מצב מדויקות ואישורים לכך שההתנגדות הלבנונית והפלסטינית נמצאות במצב הכי טוב שהייתה".

בהמשך, הגיע למרון א-ראס, הסמוכה לגבול עם ישראל, וקיים תצפית לעבר יישובי הצפון. "כל ההתפתחויות החיוביות באזור יובילו לקריסת היישות הציונית", אמר. "הציונים מבינים רק כוח".

שר החוץ האיראני עבד אל-להיאן בגבול לבנון. 28 באפריל 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"הציונים מבינים רק כוח". שר החוץ האיראני במרון א-ראס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"אנחנו תומכים בהתנגדות ובמאבק עם האויב הציוני. איראן תישאר עם לבנון גם בימים קשים", הוסיף אל-להיאן. "האזור שלנו נכנס לשלב חדש של שיתוף פעולה". במהלך הביקור, על פי דיווחים בלבנון, הוצגו לשר החוץ האיראני שרידים של מזל"ט ישראלי שהופל לכאורה בשנת 2006.

לפני כשבועיים, התייחס נסראללה לתגובת ישראל למטחי הרקטות מדרום לבנון, וכינה אותה "עלובה". עוד טען כי ראש הממשלה בנימין נתניהו שיקר כשטען שהותקפו מטרות של ארגונו ושל חמאס. לדבריו, שנאמרו בנאום שנשא לרגל "יום אל-קודס", ישראל תקפה "מטעי בננות" ושטחים פתוחים בלבנון - בשל "מאזן ההרתעה" בין הצדדים.

עוד בוואלה!

נסראללה: התגובה הישראלית בלבנון עלובה, תקפה מטעי בננות

לכתבה המלאה
שר החוץ האיראני עבד אל-להיאן בגבול לבנון. 28 באפריל 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"קיבלתי הערכת מצב מדויקת". שר החוץ האיראני בפגישה עם נסראללה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שר החוץ האיראני עבד אל-להיאן בגבול לבנון. 28 באפריל 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שר החוץ האיראני עבד אל-להיאן בגבול לבנון. 28 באפריל 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

זאת הייתה התייחסות ראשונה של נסראללה לירי הכבד ששוגר אל עבר ישובי הצפון במהלך חג הפסח בשבוע שעבר, ולדבריו זהו "אירוע גדול ומשמעותי" לאור המצב השורר בגבול מאז מלחמת לבנון השנייה. "הניסיון של ישראל לבודד כל זירה הוא משחק מסוכן. הצעדים והמעשים הטיפשיים שלה בעזה, ירושלים, סוריה ולבנון עלולים להביא למלחמה גדולה", איים נסראללה.

מנהיג הארגון השיעי הוסיף כי ישראל, "שתוקפת את הפלסטינים ותוקפת בסוריה", צריכה להיזהר באיומיה על לבנון, וכן היא צריכה להיות מודאגת. נסראללה איים כי "משחקים של ישראל" בירושלים, בלבנון או בסוריה עלולים לגרום למלחמה כוללת. לדבריו, ירושלים היא "קו אדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully