וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות הטורקי: המצב הבריאותי של ארדואן טוב

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 17:28

ארדואן ביטל אתמול עצרות קמפיין בשל סיבות בריאותיות. ביום שלישי בלילה, אמר הנשיא כי הוא חש לא טוב וכואבת לו הבטן. עם זאת, היום אמר שר הבריאות כי "דלקת המעיים שלו השתפרה". הבחירות הכלליות בטורקיה ייערכו ב-14 במאי

שר הבריאות הטורקי פארטין קוג'ה אמר היום (חמישי) כי נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן נמצא בבריאות טובה וימשיך בלוח הזמנים היומי שלו מהר ככל האפשר, לאחר שארדואן דחה כמה עצרות קמפיין אתמול בשל כאבי בטן. "דלקת המעיים שלו השתפרה", אמר קוג'ה. הבחירות הכלליות בטורקיה ייערכו ב-14 במאי.

אתמול ארדואן ביטל עצרות קמפיין מתוכננות לאותו יום ולמחרת בשל סיבות בריאותיות. ביום שלישי בלילה, אמר הנשיא כי הוא חש לא טוב וכואבת לו הבטן: "אנוח במהלך היום בעצת רופאיי", כתב ארדואן בחשבון הטוויטר שלו.

ארדואן בן ה-69 התפרסם במהלך השנים כמתמודד חרוץ ביותר בקמפיינים, שלא נוהג לבטל אירועים. אבל בסביבתו של ארדואן מיהרו להרגיע ומסרו שיחזור לפעילות לאחר יום חופש.

רג'פ טייפ ארדואן. טוויטר, צילום מסך
רג'פ טייפ ארדואן היום/צילום מסך, טוויטר

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שוחח בטלפון עם ארדואן הבוקר, על פי דיווח שתי הלשכות, לפני ששתי המדינות ציינו את ההשקה של תחנת כוח גרעינית ראשונה בטורקיה. התחנה נבנתה על ידי חברת האנרגיה הרוסית הממלכתית רוסאטום.

ארדואן הודה לפוטין בשיחה על הסיוע בתחנת הכוח, נמסר מלשכתו. השניים דנו גם ביוזמת הדגן של הים השחור והמצב באוקראינה. פוטין גם אמר כי השניים הסכימו להעמיק את שיתוף הפעולה הכלכלי והחקלאי. שני הנשיאים לקחו חלק בטקס וירטואלי לציון הפעלת תחנת הכוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully