וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים: נעצר חשוד נוסף ברצח יגאל יהושע

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 6:11

פלסטיני בן 26 מאזור רמאללה נעצר בביתו, לאחר כשנתיים של חיפושים אחריו, לדברי המשטרה. במהלך השנתיים האחרונות הוא נכנס לצורכי עבודה והועסק במקומות שונים במרכז ובשרון. החשוד מכחיש את המיוחס לו, המשטרה: יש בידינו עדויות וממצאים

בווידאו: הגשת כתב אישום נגד 7 בגין רצח יגאל יהושע בלינץ' בעיר לוד במהלך "שומר החומות"/צילום: לירן לוי וניב אהרונסון

פלסטיני בן 26 מאזור רמאללה נעצר בשבוע שעבר בחשד לרצח יגאל יהושע בלינץ' בלוד לפני כשנתיים. אמש (שלישי) הוארך מעצרו בשנית בשישה ימים. מחומר החקירה עולה, כי החשוד נכח בזירה וזרק אבנים לעברו של יהושע, בימי פרעות "שומר החומות" האלימות ששטפו את הערים המעורבות.

עוד עולה מחומר החקירה, כי החשוד נכנס לישראל במהלך השנתיים האחרונות לצורכי עבודה והועסק במקומות שונים במרכז ובשרון. רק לפני כמה ימים, אחרי שהגיע למחסום, זוהה כשוהה בלתי חוקי וכניסתו סורבה - ואז חזר לביתו ובהמשך נעצר שם.

יגאל יהושע, הרוג ישראלי במהומות בלוד, מאי 2021. באדיבות המשפחה
יגאל יהושע/באדיבות המשפחה

במשטרה טוענים כי במהלך השנתיים האחרונות נעשו פעולות לאיתורו אך לטענת סנגורו, לא נעשתה שום פעולה לאיתורו מאז שהוצא צו מעצר לפני כשנתיים. החשוד מצידו מכחיש את המיוחס לו אך בידי צוות החקירה עדויות וממצאים המחזקים את החשדות נגדו. הוא חשוד בביצוע עבירות של רצח בנסיבות חמורות של מעשה טרור, יידוי אבן לעבר רכב במטרה לפגוע וקשירת קשר לביצוע פשע.

כתב אישום הוגש לפני כשנה וחצי נגד שבעה נאשמים במעורבות ברצח. הנאשמים, רובם תושבי לוד והיתר צעירים פלסטינים ששהו בישראל שלא כחוק, החליטו להשליך אבנים על כלי רכב של יהודים. כשזיהו את יהושע, תושב העיר בן 57, כיהודי - יידו לעברו אבנים מטווח קצר. יהושע הצליח להימלט מהזירה, אך התנגש ברכב ליד ביתו, וכעבור כמה ימים מת מפצעיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully