וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוז" ו"דמוקרטיה": מפגינים קטעו את נאום רוטמן בכנס הפדרציות היהודיות

עודכן לאחרונה: 24.4.2023 / 11:24

אירוע הפדרציות היהודיות בצפון אמריקה נקטע בשל צעקות המפגינים, בהם יהודים-אמריקנים, נגד המהפכה המשפטית. חלק מהמוחים הוצאו מהאולם; מפגין תועד צועק לעבר יו"ר ועדת חוקה: "פושע של העם היהודי". זהו האירוע השלישי בימים האחרונים שרוטמן מגיע אליו שמשובש בשל מחאות

פעילי המחאה נגד המהפכה המשפטית מוחים בזמן נאומו של יושב ראש ועדת החוקה, חבר הכנסת שמחה רוטמן בזמן כנס של חברי הפדרציות והקהילות היהודיות בישראל. 24 באפריל 2023/אחים לנשק

אירוע של הפדרציות היהודיות בצפון אמריקה בהשתתפות ח"כ שמחה רוטמן נקטע היום (שני) בשל מחאות הקהל נגד המהפכה המשפטית.

באירוע, שהתקיים בגני התערוכה בתל אביב, מפגינים, בהם יהודים-אמריקנים וחברי תנועת "אחים לנשק", הפריעו וצעקו "בוז" ו"דמוקרטיה" במהלך נאומו של יו"ר ועדת החוקה. חלק מהמפגינים הוצאו מהאולם; מפגין תועד צועק לעבר רוטמן, "אתה פושע של העם היהודי". רוטמן מסר כי "המחאה וההפגנה היא נשמת אפה של הדמוקרטיה, אולם מטרתה להשמיע קול מושתק ולא להשתיק קולם של 64 מנדנטים שהצביעו בבחירות".

דיון בועדת החוקה בנוגע לרפורמה המשפטית 20.03.23. יונתן זינדל, פלאש 90
שמחה רוטמן/פלאש 90, יונתן זינדל

זהו האירוע השלישי שרוטמן מגיע אליו בימים האחרונים שמשובש על ידי הפגנות ומחאות נגד המהפכה המשפטית. ביום שישי מחו נגדו בשולי הקונגרס הציוני העולמי, ואמש בחבר הנאמנים של הסוכנות.

בסוף השבוע פעילי "אחים לנשק" נאמו נגד המהפכה המשפטית במלונות בהם נציגי הפדרציות שוהים בתל אביב, ובסיומה צעדו להפגנה בקפלן. בעקבות המחאה, ראש הממשלה בנימין נתניהו ביטל אתמול את השתתפותו בכנס יהדות התפוצות. ארגון "אחים לנשק" מסרו כי "פעילויות נוספות יימשכו בימים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully