וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדד החום בתאילנד הגיע ל-54 מעלות; הציבור מתבקש לא לצאת החוצה

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 11:50

אפריל הוא באופן מסורתי החודש החם ביותר בתאילנד, עם ממוצע של 37 מעלות. עם זאת, טמפרטורות גבוהות מ-40 מעלות צפויות השבוע ב-28 מתוך 77 המחוזות במדינה

בווידאו: מדד החום בתאילנד הגיע ל54 מעלות צלזיוס/רויטרס

תושבי בנגקוק ואזורים אחרים בתאילנד הוזהרו לא לצאת החוצה בשל גל חום קיצוני ששורר במדינה. בבירה בנגקוק נרשמו 42 מעלות צלזיוס בשבת, אך שירות מזג האוויר הלאומי מסר כי מדד החום - שילוב של הטמפרטורות והלחות - הגיע לשיא של 54 מעלות.

אפריל הוא באופן מסורתי החודש החם ביותר בתאילנד, עם ממוצע של 37 מעלות. עם זאת, טמפרטורות גבוהות מ-40 מעלות צפויות השבוע ב-28 מתוך 77 המחוזות במדינה.

בשבוע שעבר, נרשמו בתאילנד לראשונה אי פעם 45 מעלות, בתחנת הניטור במחוז טאק. הרשויות אמרו לאנשים להיזהר ממכות חום ולהימנע מפעילויות מחוץ לבית.

גל חום בתאילנד. רויטרס
גל חום בתאילנד/רויטרס
גל חום בבנגקוק, תאילנד. רויטרס
גל חום בבנגקוק/רויטרס

צריכת החשמל הגיעה לשיא בשבועות האחרונים במדינה על רקע גל החום שפוקד את אסיה. יותר מ-39 אלף מגה-ואט חשמל נצרכו בתאילנד ב-6 באפריל - שיא חדש לעומת צריכה של 32 אלף מגה-ואט שנרשמה בשנה שעברה, מסר דובר הממשלה.

חלקים מבנגלדש ומזרח הודו סובלים גם כן מהפסקות חשמל בשל החום הקיצוני. שר האנרגיה של בנגלדש, נסרול חמיד, אמר כי "גל החום חסר התקדים, שהוביל לטמפרטורות מקסימום ששברו שיא של 50 שנה, הגדילו את הביקוש לחשמל מעל למצופה", הוא אמר. במערב המדינה ובבירה דאקה נרשמו 43 מעלות.
בתי ספר בשתי מדינות בהודו נסגרו השבוע לאחר שהטמפרטורות טיפסו בחמש מעלות מעל הממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully