וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המודיע": על נציגי הממשלה החרדים להימנע מהגעה לטקסי הזיכרון

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 9:40

בעיתון החרדי, שמזוהה עם סיעת אגודת ישראל שבראשה עומד השר גולדקנופף, נכתב כי "אין הצר שווה בנזק", וזאת ברקע הביקורת שהושמעה על כך שהנציגים שמתכננים להגיע לטקסים לא שירתו בצה"ל. "נכון יותר יהיה שהנציגים החרדים יבקשו לשלוח נציגים אחרים במקומם"

בוידאו: בעדה הדרוזית דורשים מחברי הממשלה לא להגיע לטקסי יום הזיכרון: "חללינו נפלו למען מדינה דמוקרטית"/ללא

עיתון "המודיע" המזוהה עם סיעת אגודת ישראל בכנסת שבראשה עומד השר יצחק גולדקנופף קורא הבוקר (ראשון) במאמר מערכת לנציגים החרדים להימנע מהגעה לטקסים רשמיים בבתי העלמין הצבאיים ביום הזיכרון בשל הביקורת שנשמעה בין היתר על כך שאלה לא שירתו בצה"ל.

"אין הצר שווה בנזק", נכתב. "יתכן, שנכון יותר יהיה שהנציגים החרדים מיוזמתם, יפנו אל הממונים על הטקסים ויבקשו מהם לשלוח השנה אל בתי העלמין נציגים אחרים במקומם. אין טעם ללכת אל מקום שדוחים אותנו משם. דרכי ההנצחה והזכרון הנקוטים במחננו, לימוד משניות, אמירת פרקי תהילים ותפילה לעילוי נשמה - יכולים להתקיים גם בלא נוכחות רשמית בטקס".

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף. אלעד זגמן, ענבה, לשכת העיתונות הממשלתית
השר גולדקנופף/לשכת העיתונות הממשלתית, אלעד זגמן, ענבה

עוד קודם במאמר נכתב כי הקמפיין נגד הגעת פוליטיקאים בכלל או נציגים חרדים בפרט הוא חלק מ"ההתססה וההשמצה התקשורתית-שמאלנית" ועל כך הוסיף כותב המאמר כי "סביר להניח שזו לא עמדת רוב הציבור. אולם, די בכך שזו עמדת הרעשנים והצעקנים בשוליו, ואין איש פוצה פה ומצפצף לעומתם. לא מהזירה הפוליטית לדרגיה השונים, וודאי שלא מהזירה המשפטית, ומי יאמר ומי ידבר על הזירה התקשורתית".

עוד נכתב: "בהפקרות השוררת כיום בחוצות ערי ארץ-ישראל, כאשר אנרכיסטים המקבילים גיבוי מאלה שמעוניינים בהתפרעויותיהם משתוללים, עשוי להיווצר מצב שדווקא הרצון לכבד את הנופלים ולייקר את בני משפחותיהם - עשוי להפוך למעמד של ביזוי, צעקות וגידופים שבוודאי לא יוסיפו כבוד.  אמנם, "הכל לפי המבייש והמתבייש", ואין חשש שאי מי מהנציגים החרדיים ייעלב מהאנרכיסט התורן, אבל למשפחות עשוי הדבר להכאיב. מנקודת מבטם, עשויים הם לחשוב שיקירם נפגע".

למרות הדברים שנכתבו במאמר, שר השיכון ויו"ר יהדות התורה גולדקנופף צפוי להשתתף בטקס הזיכרון בבית העלמין בקרית גת, וכן לשאת דברים מטעם הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully