וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט למשפחות השכולות: על ח"כים להיות נוכחים בבתי העלמין ביום הזיכרון

עודכן לאחרונה: 18.4.2023 / 15:32

בפגישה עם המועצה הציבורית להנצחת החייל אמר שר הביטחון כי "הדרישה להוצאת נבחרי הציבור מבתי העלמין, כמוה כדרישה לקיפול דגל ישראל. עם זאת, קרא גלנט לכל חברי הכנסת לא לבטא במהלך היום "שום מסר שאינו ממלכתי וציוני לטובת רווח פוליטי"

בווידאו: טקס פתיחת אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה/מערכת וואלה!

בפגישה עם המועצה הציבורית להנצחת החייל ונציגי המשפחות השכולות אמר היום (שלישי) שר הביטחון יואב גלנט כי הוא "סבור שעל נבחרי ציבור להיות נוכחים בבתי העלמין הצבאיים" ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. אך קרא לחברי הכנסת "לא לבטא שום מסר שאינו ממלכתי וציוני, לטובת רווח פוליטי".

גלנט הסביר כי "הדרישה להוצאת נבחרי הציבור מבתי העלמין, כמוה כדרישה לקיפול דגל ישראל. אסור לנו כחברה לאבד את אחד הנכסים החברתיים המרכזיים שיש לנו, המהווים גשר של אחדות, צה"ל וארגוני הביטחון בכלל ומשפחת השכול בפרט". "אל לאף אדם להכניס ביטוי פוליטי לקודש הקודשים שלנו, בתי העלמין הצבאיים. הדבר חל על כלל המשתתפים, ובכלל זה על נבחרי הציבור", אמר.

שר הביטחון יואב גלנט נפגש עם המועצה הציבורית להנצחת החייל, לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל 18 באפריל 2023. דוברות משרד הביטחון, אתר רשמי
פגישת גלנט עם המועצה להנצחת החייל/אתר רשמי, דוברות משרד הביטחון

אתמול ביטלה התנועה הקיבוצית את הזמנת גלנט לטקס הזיכרון לנופלי התנועה שיתקיים ביום חמישי. גלנט הוזמן לשאת דברים בטקס, שייערך באנדרטת חללי התנועה הקיבוצית, אך כמה משפחות שכולות ביקשו שלא ינכח בו נציג מטעם הממשלה. לצד גלנט, גם הזמנתו של חבר הכנסת אלון שוסטר (המחנה הממלכתי) בוטלה. בטענה כי המשפחות ביקשו שלא ינכחו בטקס פוליטיקאים כלל.

  • עוד באותו נושא:
  • יואב גלנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully