וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום השואה: סמוטריץ' קיבל מכתב איומים עם צלב קרס

עודכן לאחרונה: 18.4.2023 / 16:02

שר האוצר קיבל ביום הזיכרון לשואה מכתב איומים ובו צלבי קרס וסמלים נאציים. מדוברות משרד האוצר נמסר כי יחידת "מגן" פתחה בבדיקה. "טוב לך, לשמור על מעגלי ההיסטוריה בחיים. הקורבן הופך למקרבן הופך ל... האם אתה מוכן כשתהיה פנייה נוספת?", נכתב באנגלית במכתב

בווידאו: צפירה יום הזיכרון לשואה ולגבורה/רויטרס, רוני כנפו

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' קיבל היום (שלישי), יום הזיכרון לשואה ולגבורה, מכתב איומים ובו צלבי קרס וסמלים נאציים. מדוברות משרד האוצר נמסר כי יחידת "מגן" המאבטחת את משרד ראש הממשלה פתחה בבדיקה.

במכתב, נכתב באנגלית: "בצלאל סמוטריץ' שר האוצר. "יפה לך, שומר על מעגלי ההיסטוריה בחיים. הקורבן הופך למקרבן הופך ל... האם אתה מוכן לרגע בו הגלגל יסתובב פעם נוספת?".

מכתב איומים שנשלח לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' מלווה בצלבי קרס וסמלים נאציים. 18 באפריל 2023. ללא, אתר רשמי
המכתב עם צלב הקרס/אתר רשמי, ללא
מכתב איומים שנשלח לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' מלווה בצלבי קרס וסמלים נאציים. 18 באפריל 2023. ללא, אתר רשמי
המכתב עם האיומים/אתר רשמי, ללא

ישראל מציינת היום את יום הזיכרון לשואה ולגבורה, תחת הנושא "התנגדות יהודית בתקופת השואה בסימן שמונים שנה למרד גטו ורשה", שפרץ בערב חג הפסח בשנת 1943. בשעה 10:00, נשמעה צפירה בת שתי דקות, ומיד לאחריה החל טקס הנחת הזרים בכיכר גטו ורשה שב"יד ושם". בשעה 11:00 החל בכנסת את טקס יום הזיכרון הממלכתי לשואה ולגבורה "לכל איש יש שם", במהלכו הוקראו שמותיהם של קורבנות השואה והודלקו נרות זיכרון על ידי ניצולי שואה.

בטקס אמר נשיא המדינה יצחק הרצוג כי הוא "מבקש להזכיר כאן את דבריה המרגשים של שורדת השואה שושנה וייס אמש ביד ושם שקראה לכולנו להתלכד ולהתאחד לשמור על עמנו ומולדתנו כי אין לנו ארץ אחרת. בואו נקשיב לה". "עוד אמר הנשיא כי "שם של כל יהודי שעלה באש ושמונים שנה אחר כך עדיין נקרא בקול רם בירושלים, בבית המחוקקים של מדינת הלאום היהודית והדמוקרטית שלנו, הוא הניצחון הגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully