וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א"ק בתביעת הדיבה נגד עורך דינו של זדורוב: "אני כבר לא מפחדת"

עודכן לאחרונה: 18.4.2023 / 13:19

אולה קרבצ'נקו הגיעה לביהמ"ש בת"א לתביעת הדיבה נגד עורך דינו של זדורוב ויוצרי הסדרה "צל של אמת" שרמזו שהיא עומדת מאחורי רצח הנערה תאיר ראדה. אילנה ראדה: כולי תקווה ואלחם על כך שהחקירה בעניין הרצח תיפתח. "זבל", "בושה, שטן", צעקו כמה בני אדם לאולה בתום הדיון

בווידאו: "איפה הבובה?": העימות בין אילנה ראדה לא"ק/יותם רונן, אורי סלע

אולה קרבצ'נקו הגיעה הבוקר (שלישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב לתביעת דיבה נגד ירום הלוי עורך דינו של רומן זדורוב, יוצרי הסדרה "צל של אמת" שרמזו כי היא עומדת מאחורי רצח הנערה תאיר ראדה. בחודש שעבר, זוכה זדורוב מרצח הנערה לפני כ-17 שנה.

"היום זה היום שלי, היום זה מתחיל", אמרה קרבצ'נקו בתחילת הדיון. התביעה היא נגד התבטאויות היוצרים ועו"ד הלוי בתקשורת וברשתות ולא נגד הסדרה עצמה. כמו כן, קרבצ'נקו תובעת את היוצרים גם בגין הפרת זכות יוצרים וזכות מוסרית, לאחר שפרסמו בסדרה כמה מציוריה ללא אישורה.

עו"ד אמיר טיטונוביץ', שמייצג את קרבצ'נקו, אמר בתום הדיון כי יצאו "מדיון מאוד מעניין. שמחנו לפגוש שופטת שמבינה עניין, מכירה את התיק. מקווים שהתיק יתקדם מהר. אילנה ראדה הייתה בדיון ופרסמה פוסטים. הבעתי הסתייגות מהדרך הזאת. אני מכבד את אילנה ראדה אבל הניסיון להשאיר את אולה קשורה לרצח של הבת שלה לא יקרה. היא משאירה אותה חשודה ברצח של הבת המתוקה שלה".

קרבצ'נקו סיפרה כי "שמחה שהגענו ליום הזה, חיכיתי הרבה מאוד שנים. לא מאמינה שמנהלים משפט כיכר, לשרוף את המכשפה, אשמה עד שלא הוכחה חפותה. חבני צריך לעמוד לדין בבית משפט פלילי על הפשעים שעשה. לא ייתכן שבן אדם מודה בטלוויזיה שאנס והכה ומעליל עלילה שהרסה לי את החיים". ראדה שעמדה בצד, אמרה לה: "חבל שלא הבאת את הבובה".

בבית המשפט המחוזי בתל אביב: דיון בתביעת הדיבה של אולה קרבצ'נקו נגד ירום הלוי ויוצרי צל של אמת 18 באפריל 2023. אורי סלע
אולה בתחילת הדיון, לצידה אורטל בן דיין/אורי סלע

כמה אנשים שהיו במקום צעקו בסוף הדיון וקיללו את קרבצ'נקו. "זבל", "בושה, שטן", צעקו לה. עוד אמרה לה אחת הנשים: "אישה קברה את הבת שלה וככה את מדברת אליה?".

ראדה שהתראיינה סיפרה: "אחרי כל תשע השנים שהיא נחקרה ונחשדה, אני כולי תקווה ואלחם על כך שהחקירה תיפתח בעניין רצח תאיר ראדה ושם מי שרצח את תאיר יקבל את עונשו כמו שהבטחתי לכל עם ישראל. את הרוצחים אני אביא".

את ההחלטה על זיכוי זדורוב מחמת הספק השופטים קיבלו ברוב של שני שופטים מול אחת, כחלק ממשפטו החוזר. לאחר מכן, קרבצ'נקו תקפה את פרקליטו הלוי, ואמרה כי הוא מאשים אותה ברצח ראדה - ללא שום הוכחה. בריאיון ב-103FM טענה: "הוא נהיה גם חוקר, גם פסיכיאטר וגם שופט. הוא מסית קהל, ואת הקהל הזה אני פוגשת ברחוב. אני קורבן לדיבה איומה שעדיין ממשיכה. לא חושבת שהייתה דיבה יותר חמורה בישראל ממה שעשו לי. זו תהיה תביעה מאוד משמעותית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בבית המשפט המחוזי בתל אביב: דיון בתביעת הדיבה של אולה קרבצ'נקו נגד ירום הלוי ויוצרי צל של אמת 18 באפריל 2023. אורי סלע
אולה בכניסה לבית המשפט, הבוקר/אורי סלע
מפגינות מחוץ לבית המשפט המחוזי בתל אביב בזמן דיון בתביעת הדיבה של אולה קרבצ'נקו נגד ירום הלוי ויוצרי "צל של אמת". 18 באפריל 2023. אורי סלע
מפגינות תמיכה בא.ק מחוץ לדיון בביהמ"ש, הבוקר/אורי סלע

ראדה כתבה אתמול בפייסבוק: "תודה לבורא עולם. האמת נשמעה בהיכל הצדק. במשך שנים רבות חזרתי וטענתי, כי כיווני חקירה הוזנחו ולא נבדקו ועכשיו בית המשפט כותב זאת שחור על גבי לבן ולא חוסך ביקורת מגורמי אכיפת החוק גם בכל הקשור לחקירתם של א"ק וא"ח יש לפתוח בחקירה בצורה הרבה יותר יסודית מבעבר".

עוד הוסיפה ראדה כי מחוץ לבית המשפט היום מתוכננת להיות הפגנת תמיכה. "קוראת לכולם להגיע לתמוך באמת ולדרוש את חקירתם של מי שבית המשפט רואה בהם חשודים ברצח בתי האהובה. אני אהיה שם לשאת את דגל הצדק".

בבית המשפט המחוזי בתל אביב: דיון בתביעת הדיבה של אולה קרבצ'נקו נגד ירום הלוי ויוצרי צל של אמת 18 באפריל 2023. אורי סלע
הגישה גם נגדו את תביעת הדיבה, אדיר חבני/אורי סלע
בבית המשפט המחוזי בתל אביב: דיון בתביעת הדיבה של אולה קרבצ'נקו נגד ירום הלוי ויוצרי צל של אמת 18 באפריל 2023. אורי סלע
אילנה ראדה בתחילת הדיון/אורי סלע

עו"ד אמיר טיטונוביץ', שמייצג את קרבצ'נקו, אמר בפתח הדיון על אילנה ראדה כי "היא הגיעה למרות שהדיון לא קשור לרצח של הבת שלה ועושה את זה כדי להשתמש בדיון ככלי להילחם בפרקליטות ותובעת שלא קשורה לרצח הבת שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully