וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולה קרבצ'נקו תוקפת את פרקליטו של זדורוב: "אין לו אלוהים - אני קורבן לדיבה איומה"

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 10:03

אולה קרבצ'נקו אמרה בריאיון ב-103FM כי עו"ד ירום הלוי, פרקליטו של זדורוב, מסית את הקהל נגדה בטענה כי היא הרוצחת של תאיר ראדה. "לא חושבת שהייתה דיבה יותר חמורה בישראל ממה שעשו לי", אמרה. הלוי על האפשרות לערעור על זיכוי זדורוב: "חסר סיכוי ולא ראוי"

אולה קרבצ'נקו מעידה במשפט החוזר של זדורוב: "עלילת דם שהחריבה את חייה"/עריכה: אביעד בללי

אולה קרבצ'נקו תקפה היום (שלישי) את פרקליטו של רומן זדורוב, עו"ד ירום הלוי, ואמרה כי הוא מאשים אותה ברצח תאיר ראדה - ללא שום הוכחה. "אין לו אלוהים", אמרה בריאיון ב-103FM. "הוא אומר שהוא יודע שאני הרוצחת בלי להביא שום הוכחה. הוא נהיה גם חוקר, גם פסיכיאטר וגם שופט. הוא מסית קהל, ואת הקהל הזה אני פוגשת ברחוב. אני קורבן לדיבה איומה שעדיין ממשיכה. לא חושבת שהייתה דיבה יותר חמורה בישראל ממה שעשו לי. זו תהיה תביעה מאוד משמעותית".

קרבצ'נקו התחמקה מתשובה לשאלה מי רצח את ראדה. "יש לי דעה משלי שהיא עם דעת הרוב של כל השופטים - אבל אני לא יודעת אם בא לי להגיד אותה", אמרה. "כל החצים מצביעים עליו, אבל אני מפחדת להגיד זאת - גם ככה רודפים אחריי, עכשיו הם יכעסו עליי עוד יותר".

צל כבד סיפורה של א"ק אולה קרבצ'נקו. כאן 11, צילום מסך
"עוברת דיבה איומה". אולה קרבצ'נקו/צילום מסך, כאן 11

עו"ד הלוי הגיב לטענותיה ואמר כי הקביעה העובדתית היא שאדיר חבני סחט את קרבצ'נקו על הרצח. "אדיר חבני סחט את א"ק - הוא רצה מין ואיים עליה שיגלה את הסוד שלה, היא התחננה על נפשה", אמר. עוד התייחס הלוי להתלבטות בפרקליטות בנוגע לערעור על זיכויו של זדורוב. "הערעור יהיה חסר סיכוי ולא ראוי", טען. "רומן חף מפשע - חד משמעית. הם זיכו אותו זיכוי מוחלט, יהיה מאוד קשה ובלתי אפשרי להתגבר על כך בערעור".

לפני כשבוע בית המשפט המחוזי בנצרת זיכה מחמת הספק את רומן זדורוב מרצח הנערה תאיר ראדה לפני כ-17 שנה. השופטים קיבלו את ההחלטה, ברוב של שני שופטים מול אחת, כחלק ממשפטו החוזר של זדורוב. "הנאשם זכאי מכל האישומים", אמר ראש הרכב השופטים אשר קולה. מהומה פרצה באולם, וזדורוב פרץ בבכי. "תודה לכולם, האמת ניצחה, אני רק רוצה לחזור הביתה", אמר זדורוב ביציאה מבית המשפט. עורך דינו ירום הלוי הוסיף: "זה יום גדול. היה ניסיון להטות את המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully