וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ בראיון ראשון מאז השימוע: "אנשים בבית המשפט בכו בשבילי"

עודכן לאחרונה: 13.4.2023 / 15:02

טראמפ תאר את מעצרו בבית המשפט הפלילי ואמר על צוות בית משפט והשוטרים כי "הם היו מדהימים": "כשהלכתי לבית המשפט, שהוא גם כלא במובן מסוים, הם נתנו לי לחתום על המסמכים, ואומר לך דבר אחד - אנשים בכו. אנשים שעובדים שם. מקצוענים שאין להם בעיה לכלוא רוצחים"

ניו יורק נערכת לשימוע ההיסטורי של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ/רויטרס

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ אמר כי פקידי בית המשפט "בכו" כשהואשם בשבוע שעבר בגין הונאה עסקית. בראיון הראשון מאז השימוע בבית המשפט הפלילי במנהטן, אמר טראמפ ל"פוקס ניוז" כי עובדים רבים מצוות בית המשפט "היו בדמעות או קרוב לכך".

טראמפ, שכבר הודיע על התמודדותו בבחירות 2024, אמר כי גם אם יורשע, "לעולם לא אפרוש מהמרוץ, אני לא אדם כזה".

בשבוע שעבר כפר טראמפ באשמה ב-34 סעיפים של הונאת דוחות עסקיים. מקור ברשויות החוק אמר כי דבריו של טראמפ הם "שטויות במיץ עגבניות". "אפס אנשים בכו. אפס אנשים אמרו 'אני מצטער'", אמר המקור ל"יאהו ניוז".

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ בבית המשפט, מנהטן ארה"ב, 4 באפריל, 2023. רויטרס
דונלד טראמפ בדרך לאולם בית המשפט/רויטרס
דונלד טראמפ יוצא מחדר ונכנס לאולם בית המשפט הפלילי במנהטן לשמוע את הקראת כתב האישום נגדו. טוויטר, צילום מסך
דונלד טראמפ בדרך לאולם בית המשפט/צילום מסך, טוויטר
נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ ביציאה ממגדלי טראמפ, לקראת הגעתו לבית המשפט, מנהטן ארה"ב, 4 באפריל, 2023. רויטרס
דונלד טראמפ בדרך לבית המשפט/רויטרס

בראיון עם טאקר קרלסון לתוכנית "הלילה", ששודר ביום שלישי, טראמפ תאר את תהליך מעצרו בבית המשפט הפלילי ואמר על צוות בית משפט והשוטרים כי "הדמעות זלגו מעיניהם".

"הם היו מדהימים" הוא אמר על הצוות. "כשהלכתי לבית המשפט, שהוא גם כלא במובן מסוים, הם נתנו לי לחתום על המסמכים, ואומר לך דבר אחד - אנשים בכו. אנשים שעובדים שם. מקצוענים שאין להם בעיה לכלוא רוצחים. זה מקום קשה, קשה, והם בכו. הם באמת בכו. הם אמרו לי 'אנחנו מצטערים'".

בראיון טען טראמפ לחפותו ואמר כי התיק נגדו לא קיים. הוא חזר על דברים שאמר אנדרו מקבי, אחד ממבקריו ולשעבר סגן ראש ה-FBI, ל-CNN בשבוע שעבר, לפיהם כתב האישום הפלילי הראשון שהוגש נגד נשיא אמריקני לשעבר, "כשל".

חלק גדול מהריאיון התמקד בסוגיות של מדיניות חוץ. טראמפ אמר כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין "מאוד חכם", ואת מנהיגי ערב הסעודית "אנשים נהדרים". הוא גם הילל את נשיא סין שי ג'ינפינג וכינה אותו "מבריק". עוד הוסיף טראמפ כי מנהיג צפון קוריאה, קים ג'ונג-און, והוא "מסתדרים מצוין עד היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully