וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: אישה נמצאה ללא רוח חיים בביתה ברחובות, בעלה נעצר

עודכן לאחרונה: 12.4.2023 / 13:36

בת ה-76 נמצאה עם סימני אלימות על גופה. בן זוגה, בן ה-88, לחץ על לחצן מצוקה בבית וקרא לאמבולנס. צוות רפואה שהגיע למקום הזעיק את המשטרה. השניים התגוררו יחד בדירה, ולא ידוע לגורמי הרווחה על מקרי אלימות ביניהם בעבר

חשד לרצח: אישה בת 29 נמצאה מתה בקריית אתא, 24 במרץ 2023/דוברות מד"א

אישה בת 76 נמצאה הלילה (רביעי) ללא רוח חיים בביתה שברחובות ועליה סימני אלימות. המשטרה הגיעה למקום, אספה ראיות ועצרה את בעלה, בן ה-88, בחשד למעשה. השניים, הורים לשני ילדים, התגוררו לבד בדירתם, ולא ידוע למשטרה וגורמי הרווחה על עבר של אלימות ביניהם. בשעות הבוקר המוקדמות לחץ בן ה-88 על לחצן המצוקה שהיה בבית, וטען כי יש לו בעיה רפואית. בחברה שקיבלה את הקריאה הזעיקו צוות מד"א, שדיווח על המקרה למשטרה.

קצין המשטרה רן בטאט שהגיע לזירה סיפר: "התקבל אירוע של מציאת גופה. שוטרי התחנה שהגיעו לזירה הבחינו באישה שרועה ללא רוח חיים והזעיקו את שוטרי הזיהוי הפלילי ומעבדה ניידת שהחלו באיסוף הממצאים. מפקד המחוז הגיע לזירה עם הערכת מצב. בסיום איסוף הראיות נעצר הבעל שהועבר להמשך חקירה ביחידה המרחבית".

"מדובר בקשיש ניצול שואה, בן 88 שאינו בקו הבריאות ומכחיש את המיוחס לו", אמר עו"ד עבד אבו עמר, המייצג את החשוד. "החקירה עדיין בתחילתה, אנחנו נבקש להמתין עד קבלת ממצאים מהזירה שמן הסתם ישפכו אור על הפרשה".

חשד לרצח בנצרת: בן 33 נורה למוות ברכבו, בן שנתיים נפצע קשה. 20 בדצמבר 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
חשד לרצח ברחובות: בעלה של האישה הועבר לחקירה במשטרה/עיבוד תמונה, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מנכ"לית שדולת הנשים, הדס דניאלי ילין, מסרה אחרי המקרה: "פתחנו את בוקר החג בחדשות קשות על אישה נוספת שנרצחה על ידי בן זוגה, חדשות שכבר מזמן הפכו לדבר שבשגרה. תשע נשים נרצחו מתחילת שנה, מגמה שהולכת ומחריפה ביחס לשנים קודמות. על אף המצב המדאיג, הממשלה עדיין לא עשתה דבר להילחם בתופעה".

"נשים נרצחות בהיקפים שלא היו כאן בשנים קודמות והם מתעסקים כמעט בהכול מלבד הביטחון האישי שלנו. גם כשעלתה הצעה שיכולה להציל את הנרצחת הבאה - חוק הפיקוח האלקטרוני - הם הפילו את הצעת החוק והפקירו אלפי נשים וילדים שחיים תחת איום תמידי" המשיכה ילין. "השר בן גביר, בקרוב הכנסת תחזור לפעילות. יש לך מחויבות להעביר אותו בשבוע הראשון של מושב הכנסת אחרת באמת שאין משמעות למצגי השווא של בטחון לאומי. זאת המשמרת שלך, האחריות היא עליך. אם אתה לא מתכוון לשמור על החיים שלנו- שים את המפתחות ותתפטר".

בחודש שעבר, תושבת חיפה, דריה לייטל, בת 31 ואם לשלוש בנות נמצאה מחוסרת הכרה וללא סימני חיים בביתה. המשטרה עצרה את בעלה של האישה, ג'וסיה לייטל בן ה-35, ולקחה אותו לחקירה. בהמשך הוא הואשם ברצח אשתו דריה. אם יורשע, צפוי לייטל למאסר עולם. בני הזוג לייטל התגוררו עם שלושת בנותיהם, בנות השלוש, שמונה וחמש ברחוב דרך הים בעיר. יחסיהם התערערו על רקע כוונתה של דריה להתגרש ממנו, ומכתב האישום עולה כי הוא חשד שדריה נמצאת בקשר עם גבר אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully