וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה לשעבר של שירה איסקוב פתח חשבון טיקטוק מהכלא; גרושתו: "אני המומה"

עודכן לאחרונה: 10.4.2023 / 23:34

על אף שנאסר על אסירים לפרסם ברשתות החברתיות, אביעד משה פתח את החשבון, בו העלה פוסטים בהם סיפר וסינגר על עצמו. בשב"ס מסרו כי בעקבות הפרסום הוא הועבר לבידוד ונענש. על משה נגזרו 23 שנות מאסר בעקבות הרשעתו בניסיון רצח אשתו

אביעד משה שהורשע בניסיון רצח של שירה איסקוב פתח טיקטוק בכלא: "זה הסיפור שלי"/מתוך טיק טוק

אביעד משה, בעלה לשעבר של שירה איסקוב, שהורשע בניסיון לרצוח אותה, פתח חשבון טיקטוק במהלך ישיבתו בבית הכלא, ללא ידיעת שב"ס - כך פירסם הערב (שני) אלמוג בוקר בחדשות 13. בינואר לפני שנה גזר עליו בית המשפט 23 שנות מאסר.

בפוסטים שהעלה לחשבון, סיפר משה על עצמו וסינגר על עצמו: "הם מנסים לומר שגדלתי מעוות אבל אין שום דבר רחוק מזה. הייתי ילד אוהב ואהוב".

בעקבות הפרסום מסרה שירה איסקוב: "אני המומה ובשוק, עדיין לא מעכלת איך דבר כזה יכול לקרות. אני מבקשת שהשב"ס יתנו תשובות ברורות למה מתרחש בין כתלי הכלא שעליו הם אמורים להשגיח".

אביעד משה, חשוד בניסיון רצח אשתו במצפה רמון. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
פתח חשבון מהכלא. משה/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

משב"ס נמסר: "אנו רואים את הפרסום בחומרה רבה. פקודת שב"ס אוסרת באופן מוחלט פרסומים של אסירים ברשתות החברתיות גם באמצעות גורם שלישי ועל כן מדובר בעבירת משמעת בוטה ופוגענית.
ברגע שנודע דבר הפרסום, האסיר הועבר לבידוד, נשפט בדין משמעתי ונענש בהתאמה לחומרת המעשה".

מטיקטוק נמסר: "ברגע שקיבלנו דיווח על החשבון המדובר הוא נחסם מיידית. אנחנו קוראים לחברי הקהילה לדווח באפליקציה על כל חשבון שמפר את כללי הקהילה באמצעות לחיצה ארוכה על הסרטון בטיקטוק".

שירה איסקוב. יונתן זינדל, פלאש 90
"מבקשת שהשב"ס יתנו תשובות ברורות". איסקוב/פלאש 90, יונתן זינדל

בינואר שעבר גזר בית המשפט המחוזי בבאר שבע 23 שנות מאסר בפועל על משה, שהורשע בניסיון רצח וחבלה חמורה בבת זוגו לשעבר, וכן בהתעללות בבנם התינוק, שהיה נוכח באירוע האלימות. ניסיון הרצח אירע בספטמבר 2020 בדירתם במצפה רמון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully