וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאו די, שאיבד את בנותיו ואשתו בפיגוע בבקעה: "האדם שירה בהן, אתה רוע טהור"

עודכן לאחרונה: 10.4.2023 / 21:52

בנאום שנשא לתקשורת תיאר האב את שהתרחש ביום הפיגוע וגינה את המחבלים שרצחו את בנותיו ואשתו: "מה השגתם?". הוא קרא לשומעים להצטלם עם דגל ישראל בתגובה לאירועים הקשים. מותה של אשתו לוסי נקבע היום, בעוד שאת שתי בנותיו מאיה ורינה קבר אתמול

לאו, ששכל את בנותיו ואשתו בפיגוע בבקעה: "האדם שירה בהן, אתה רוע טהור"/רוני כנפו

לאו די, האב ששכל את אישתו ובנותיו בפיגוע בבקעת הירדן, פנה הערב (שני) לתקשורת הבינלאומית בבקשה להציג את המורכבות של המציאות הישראלית מול הטרור. בנאום שנשא מהיישוב אפרת הוא גינה את פעולות המחבלים נגד משפחתו: "זה רשע טהור". דבריו מגיעים לאחר שמוקדם יותר היום נקבע מותה של אישתו, לאה לוסי די, בתום שלושה ימים בהם נלחמו על חייה בבית החולים הדסה בירושלים. אתמול נקברו בנותיו רינה ומאיה, שמותן נקבע כבר ביום שישי האחרון, לאחר שאירע הפיגוע.

לאחר שהציג את עצמו, הוא תיאר את השתלשלות האירועים בפיגוע: "ביום שישי בבוקר נסענו לטבריה לפגוש את המשפחה. התקשרו אלי ושאלו אם אנחנו בסדר, כי היה פיגוע - אמרתי שכן, אבל תנו לי לבדוק רגע עם הרכב של לוסי שנסעה מאחורי. התקשרתי לכל אחת מהן ולא היה מענה.

"ראיתי את התמונה של הרכב מופצת בתקשורת והסתובבתי מיד, נהגתי כמו מטורף למקום. כבר אז ידעתי ששתי הבנות נהרגו ואשתי פונתה לבית החולים הדסה. הפכנו ממשפחה של שבעה למשפחה של ארבעה".

ליאו די, שתי בנותיו ואשתו נהרגו בפיגוע בבקעה 10 באפריל 2023. ללא, אתר רשמי
פנה למחבל: "מה השגת?". די, הערב/אתר רשמי, ללא

הוא המשיך, "אשתי היפה, לוסי ואני, ניסינו לגדל את הילדים שלנו עם ערכים טובים לעשות טוב ולהביא לעולם טוב יותר. נותר לשאול את האדם עם הקלאצ'ניקוב: מה השגת? אתה עם הילדים שלך עכשיו? יש לך עתיד? זה רשע טהור". כמו כן, ביקש מהשומעים להצטלם עם דגל ישראל ולתמוך במדינה בעקבות אירועי הטרור הפוקדים אותה.

האם והאחיות, בנות 21 ו-16, נרצחו ביום שישי שעבר בפיגוע ירי בכביש 57 סמוך לצומת חמרה שבבקעת הירדן. המצוד אחר המחבלים עדיין נמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully