וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון בלתי נתפס: נקבע מותה של לאה די ששתי בנותיה נרצחו בפיגוע בבקעה

עודכן לאחרונה: 10.4.2023 / 16:10

לאה בת ה-48 נפצעה אנוש בפיגוע הירי שהתרחש ביום שישי האחרון סמוך לצומת חמרה ופונתה במסוק לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. למרות מאמצי הרופאים ולאחר מאבק על חייה לא נותר להם אלא לקבוע את מותה - יום לאחר הלווייתן של שתי בנותיה, רינה בת ה-16 ומאיה בת ה-20

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט בהצהרה סמוך לזירת הפיגוע בבקעת הירדן, 7 באפריל 2023/אלעד מלכה

מותה של לאה די, ששתי בנותיה נרצחו בפיגוע בבקעת הירדן, נקבע היום (שני). די בת ה-48 נפצעה אנוש בפיגוע הירי שהתרחש ביום שישי האחרון בכביש 57 סמוך לצומת חמרה ופונתה במסוק לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. למרות מאמצי הרופאים ולאחר מאבק על חייה לא נותר להם אלא לקבוע את מותה.

בפיגוע הירי נורו למוות שתי בנותיה של לאה, רינה בת ה-16 ומאיה בת ה-20 מהיישוב אפרת. אבי המשפחה נסע ברכב אחר לפניהן יחד עם שני ילדים נוספים. כששמע על האירוע מיהר לשוב למקום, והיה עד למראות הקשים. אחות נוספת, בת 18, לא יצאה לחופשה והגיעה ראשונה לבדה לבית החולים.

"בשם כל אזרחי ישראל, אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחת די על פטירתה של אם המשפחה לאה, שנרצחה בפיגוע הקשה בבקעה ביום שישי האחרון יחד עם שתי בנותיה", הגיב לידיעה על מותה של די ראש הממשלה בנימין נתניהו.

רינה די, נרצחה בפיגוע בצומת חמרה, בקעת הירדן. באדיבות המשפחה
רינה די, נרצחה בפיגוע בבקעת הירדן/באדיבות המשפחה

המצוד אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע עדיין נמשך. בעקבות הנחיית הרמטכ"ל הרצי הלוי, תוגברו הכוחות באזור והוקמו מספר דו ספרתי של מחסומים סביב יריחו ובנימין כדי לאתר את החוליה.

גורם צבאי סיפר כי מהממצאים בזירה עולה כי הרכב שבו נסעו הנשים נורה על ידי המחבלים, שאף עשו וידוא הריגה לאחר מכן. לדברי הגורם, במערכת הביטחון לא פוסלים אפשרות ל"פיגוע מתוחכם", שבו המחבלים נסעו ברכב, פגעו בכוונה במכונית הישראלית וגרמו לה לסטות מהכביש. אחרי כן יצאו מהרכב ופתחו באש לעבר הנוסעות.

מתמונות שהגיעו לידי וואלה! עולה כי המפגעים נסעו ברכב מסוג פולקסווגן עם לוחיות רישוי ישראליות. עם זאת, המספר שעל לוחית הרישוי מסתיים בספרות 26, דבר שיכול להצביע על כך שהוא נגנב ממונית. מנגד, ברישומי המשטרה המכונית לא נרשמה כגנובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully