וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין רוסי צילם את עצמו במיטה עם שתי נשים וצפוי להישלח לחזית כעונש

16.4.2023 / 0:19

קצין רוסי החליט משום מה לצלם את עצמו מבקש ממפקדו שיתן לו לישון עד מאוחר, כשמאחוריו שתי נשים עירומות שוכבות על מיטתו ומצטרפות לבקשה. כעת מפקדיו מאיימים לשלוח אותו לחזית המלחמה כעונש - משם לא בטוח שישוב בחיים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

קצין רוסי צילם את עצמו במיטה עם שתי נשים/BAZA

קצין רוסי צפוי להישלח לחזית המלחמה באוקראינה אחרי שתיעד את עצמו עם שתי נשים עירומות במיטה, בסרטון שדלף והופץ ברשתות החברתיות ומשם גם לכלי התקשורת.

בעבר פורסם לא פעם שנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, משתמש במלחמה באוקראינה כדרך להעניש אנשי צבא שמפרים חוקים או מזלזלים בתפקידם. כעת ראשי צבא זועמים מאיימים לשלוח את הקצין הרוסי הנועז לחזית המלחמה כדי להילחם למען פוטין - כשספק אם יחזור מהמלחמה בחיים.

הקצין האלמוני, שנמצא תחת הנהגתו של דניס ולריביץ' - אחד משני האנשים העומדים מאחורי אתר הפייק ניוז הרוסי InfoRos - צילם את עצמו "מותש" כששתי נשים עירומות שוכבות על מיטתו. בסרטון הוא מבקש ממפקדו ולריביץ' להתייצב מחר לתפקיד מאוחר: "בבקשה הרשה לי להתייצב מאוחר לתפקיד מחר עד שעת ארוחת הצהריים, כדי שאוכל לישון קצת", הוא מבקש, בעוד שתי הצעירות העירומות מתנשקות וצוחקות על המיטה מאחוריו. אחת הנשים מוסיפה: "בבקשה, דניס!". הוא ממשיך: "אחי, תן לי לישון קצת, מחר אני במשמרת - ומחר הכל יהיה בסדר. אחי, אני יודע שתיתן לי חופש", מסכם הקצין.

קצין רוסי צילם את עצמו במיטה עם שתי נשים. Baza, צילום מסך
אאחר למשמרת/צילום מסך, Baza
sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
קצין רוסי צילם את עצמו במיטה עם שתי נשים. קצין רוסי צילם את עצמו במיטה עם שתי נשים, צילום מסך
זה בסדר שאשן עד מאוחר מחר?/צילום מסך, קצין רוסי צילם את עצמו במיטה עם שתי נשים

שירות החדשות הרוסי באזה, שיש לו קשרים הדוקים לשירותים החשאיים ולצבא, מדווח שייתכן כי הקצין יאולץ לנסוע להלחם בחזית: "כתוצאה מהסרטון הוא מאוים שיישלח למלחמה", דיווחה סוכנות הידיעות, "הוא משרת כסגן מפקד מחלקה באחד מבתי הספר המשולבים לנשק. הוא כבר קיבל שתי 'נזיפות' על הסרטון, על כך שהביא לפגיעה בצבאו של פוטין. הוא יעמוד בפני ועדת משמעת רשמית שבה הוא צפוי לקבל סנקציות נוספות".

ולדימיר פוטין בשיחת זום עם חברי ממשלתו, 29 במרץ 2023. Sputnik/Gavriil Grigorov/, רויטרס
פוטין מעניש את מי שמבזה את צבאו/רויטרס, Sputnik/Gavriil Grigorov/

בדו"ח שפורסם נכתב: "חבריו חושדים שייתכן שהטלפון שלו נפרץ. יום לאחר צילום הסרטון, הוא החל להסתובב בצ'אטים מחלקתיים (במקום עבודתו) ולאחר מכן הודלף לטלגרם".

הצילומים דלפו לראשונה לפני מספר ימים. דיווחים ראשונים אמרו כי "גיבור" הסרטון היה שוטר, אך מאוחר יותר נמסר שהוא מפקד מחלקה בבית ספר צבאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully