וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכירי החרב האכזריים של פוטין, קבוצת ואגנר, מגייסים לוחמים באתר הפורנו Pornhub

21.3.2023 / 0:11

קבוצת שכירי החרב הרוסית פרסמה מודעה למגויסים חדשים: בלונדינית מוצצת סוכרייה על מקל ואומרת לחיילים פוטנציאליים להצטרף ל"צבא הפרטי המגניב ביותר בעולם. אל תאוננו, בואו לעבוד עבור קבוצת ואגנר"

פרסומת - 10 שנים לאתר פורנהאב/Pornhub

יש פה במקרה לוחמים שמוכנים להתנדב?

קבוצת שכירי החרב מהמיליצייה הרוסית "קבוצת ואגנר" לחוצים כל כך לחדש את שורותיהם שהתרוקנו בעקבות חודשים של קרבות עקובים מדם באוקראינה, עד שהם פנו לאתר הפורנו Pornhub כדי לגייס חיילים.

הצבא הפרטי, שהוקם על ידי יבגני פריגוז'ין, בן ברית קרוב של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, פרסם מודעה נועזת ביותר באתר הפורנו הפופולרי, שקורא לגולשים גברים להפסיק לענג את עצמם ובמקום זאת להגיש מועמדות לעבודה בקבוצת ואגנר.

בפרסומת שלהם נראות שפתיים של אישה בלונדינית עם שפתון אדום מסובבת בפיה סוכרייה על מקל גדולה מדי, בעוד קול נשי צרוד ומפתה אומר: "אנחנו הצבא הפרטי הכי מגניב בעולם. אנחנו מגייסים לוחמים מכל אזורי רוסיה. אל תאונן, בוא לעבוד עבור קבוצת ואגנר."

לאחר מכן מופיע מספר טלפון על המסך, שנאמר כי הוא משויך למגייסים של כוח המיליצייה.

"תפסיקו לאונן ובואו להילחם!"

עוד בנושא
סרטון גיוס לצבא הרוסי מציג חיילות לוהטות עם נשק "כדי להפוך את המלחמה לסקסית"

אונס, סחר בבני אדם, סחיטה, טבח ועינויים: חברי "קבוצת ואגנר" אינם חיילים רגילים


רשת החדשות האוקראינית Ukrainskaya Pravda, שדיווחה לראשונה על המודעה, אמרה שהסרטון שותף בערוצי טלגרם על ידי אנשים המתגוררים באזורי קמרובו שבסיביר ו-וולגוגרד השוכנת על גדות נהר הוולגה ברוסיה.

נראה שמספר הטלפון, התואם את המספר שפורסם באתר הרשמי של קבוצת ואגנר, היה בכלל מנותק או לא זמין כאשר כתב VICE World News ניסה להתקשר אליו. לא ברור כמה פעמים המודעה נצפתה ב- Pornhub, וגם לא כמה זמן היא הייתה קיימת באתר. על פי הדיווח של רשת VICE, לאחר הפרסום בתקשורת המודעה הוסרה מכיוון שהאתר אינו מאפשר פרסומים פוליטיים.

כשכתב בטלגרם, נראה שפריגוז'ין עצמו אישר את השימוש באתרי פורנו ככלי לגיוס לוחמים. "אני לא יודע אילו, אבל פרסום קבוצת ואגנר באתרי פורנו זה רעיון טוב מאוד שקיבלו מהמשווקים שלנו", הוא כתב. "אני לגמרי מסכים איתם"

עוד על קבוצת ואגנר

המתיחות בין קבוצת ואגנר לצבא הרוסי מסלימה: "זאת יריקה בפרצוף"

לכתבה המלאה

בניו יורק פוסט דווח שפריגוז'ין עובד לאחרונה שעות נוספות כדי למצוא מתגייסים חדשים לקבוצה הלוחמים הידועה לשמצה באכזריות, שספגה אבדות עצומות בזמן שניסתה לכבוש את עיר המפתח באחמוט במזרח אוקראינה - אזור שזכה לכינוי על ידי שני הצדדים כ"מטחנת בשר" בשל מספר ההרוגים הגבוה שם.

בשבוע שעבר הכריז האוליגרך הרוסי, שמתעסק בקייטרינג וכונה בעבר "השף של פוטין", על פתיחתם של 42 מרכזי הסברה וגיוס חדשים ברחבי רוסיה. היו דיווחים לאחר מכן שאנשי קבוצת ואגנר רעולי פנים ביקרו בבתי ספר במוסקבה כדי להעביר "שיחות ייעוץ לקריירה" ולקבל את פרטי הקשר של התלמידים.

לפי דיווחים לא רשמיים, חודשים ספורים לאחר המלחמה, לא פחות מ-40,000 אסירים שוחררו מבתי הכלא של רוסיה בכדי להצטרף למליצייה, והוצעה להם חנינה אם ישרדו שישה חודשים בחזית. בחודש שעבר, פריגוז'ין הפסיק בבת אחת את גיוס האסירים תוך כדי ריב מתוקשר עם אנשי הצבא הרוסי על אספקת אמצעי לחימה לאנשיו. על פי העדכון המודיעיני האחרון של משרד ההגנה הבריטי, כמחצית מהאסירים שגויסו נהרגו במלחמה באוקראינה. על פי הערכה של הבית הלבן מפברואר מספר לוחמי קבוצת ואגנר שנהרגו או נפצעו מאז תחילת הפלישה בפברואר 2022 עומד על יותר מ-30,000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully