וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוותי הקואליציה והאופוזיציה יפגשו לדון שוב על המהפכה המשפטית אצל הנשיא

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 21:54

מדובר בפגישה המשותפת השנייה של הצוותים, בה הם ינסו להגיע להסכמות רחבות לגבי החקיקה. מאז הפגישה הראשונה היו מספר התכתשויות פומביות בין הקואליציה והאופוזיציה סביב המו"מ. בשני הצדדים מעריכים שההידברות תיתקל בקשיים סביב הפער בנושא הוועדה למינוי שופטים

בווידאו: נתניהו: "נמצאים בתהליך של הידברות במטרה להגיע להסכמה רחבה"/מערכת וואלה!

בית הנשיא הודיע הערב (ראשון) כי צוותי העבודה מטעם הקואליציה, סיעת יש עתיד וסיעת המחנה הממלכתי ייפגשו מחר ב-11:00 שוב בבית הנשיא. זו תהיה הפגישה המשותפת השניה של הצוותים, אחרי הפגישה הראשונה שהתקיימה בשבוע שעבר.

בשבוע החולף הרצוג קיים פגישות נוספות עם נציגים של סיעות נוספות מהאופוזיציה - העבודה, רע"ם וחד"ש-תע"ל. בנוסף, צוותי העבודה של המחנה הממלכתי ויש עתיד קיימו פגישות מקצועיות עם אנשי מכון תכלית והמכון הישראלי לדמוקרטיה שהיו מעורבים בגיבוש מתווה העם של הנשיא.

מאז השהיית החקיקה של המהפכה המשפטית בשבוע שעבר והתחלת ההידברות בבית הנשיא היו מספר התכתשויות פומביות בין הקואליציה והאופוזיציה סביב המשא ומתן. גורמים בקואליציה ובאופוזיציה מעריכים כי לנוכח הפער הגדול בנושא הוועדה למינוי שופטים ההידברות תיתקל בקשיים.

שיחות הדברות בנושא הרפורמה המשפטית בין קואליציה לאופוזיציה בבית הנשיא 28 במרץ 2023. קובי גדעון/ לע״מ, אתר רשמי
פגישת ההידברות הראשונה בשבוע שעבר/אתר רשמי, קובי גדעון/ לע״מ

מוקדם יותר היום פורסמה במגזין החג של "מלוכדים News", עיתון פנים ליכודי, התייחסות של שרת התחבורה מירי רגב למאמצי ההידברות, בה אמרה כי אם היא לא תוביל להסכמות רחבות - הקואליציה תעלה את החקיקה לאישור מחדש.

"אם לא יבואו איתנו להסכמות, נחזור למתווה שאושר בקריאה ראשונה ואותו נעביר בקריאה שניה ושלישית. הרפורמה רק הושהתה, ויש תאריך מאוד ברור למושב הבא. מיד אחרי יום העצמאות נמשיך בחקיקה", הדגישה רגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully