וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטורמי דניאלס: "לא מפחדת מטראמפ, כבר ראיתי אותו ערום"

עודכן לאחרונה: 1.4.2023 / 5:31

לקראת השימוע הפלילי, כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס סיפרה בראיון ל"טיימס" כי היא גאה בכתב האישום, אותו היא מכנה "מונומנטלי ואפי". למרות זאת, סיפרה השחקנית כי מאז כתב האישום היא מקבלת אין ספור איומים וקריאות לאלימות. "טראמפ עצמו מסית לאלימות ומעודד אותה", אמרה

בווידאו: ניו יורק מתכוננת להחלטה בתיק "דמי השתיקה" של דונלד טראמפ/רויטרס

ההאשמות בפניהן עומד כעת נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מוכיחות כי הוא לא "מחוץ לטווח השגה" וכי "אפשר להוריד אותו", כך מסרה שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס בראיון ל"טיימס". כנשאלה האם היא חוששת או מפחדת לקראת המשפט, ענתה כי "ראיתי אותו ערום, הוא לא יכול להיות מפחיד יותר עם הבגדים".

שלשום (שישי) קבע חבר מושבעים גדול כי הנשיא לשעבר טראמפ יעמוד בפני כתב אישום פלילי בתיק המכונה "דמי השתיקה". על פי כתב האישום, עורך דינו לשעבר של טראמפ, מייקל כהן, שילם לכוכבת הפורנו דניאלס כדי שלא תחשוף את הרומן שהשניים ניהלו ב-2006, כשהנשיא לשעבר היה נשוי כבר לאשתו מלאניה. התשלומים התבצעו במהלך הקמפיין של טראמפ לבית הלבן ב-2016.

על פי החשד, טראמפ החזיר לכהן את הכסף מכספי הקמפיין שלו, ורישום העסקה לא נעשה כראוי - עברה פלילית לא אלימה מקטגוריה E. ההערכה היא שהנשיא לשעבר ככל הנראה ייאלץ לשלם קנס כספי, והוא אינו צפוי לרצות זמן בבית הסוהר.

סטורמי דניאלס, כוכבת הפורנו שקיבלה דמי שתיקה מנשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ. 31 במרץ 2023. רויטרס
"הוא עשה דברים גרועים יותר בהרבה", דניאלס/רויטרס

בראיון לטיימס, שיתפה דניאלס, ששמה המקורי הוא סטפני קליפורד, בתחושותיה לקראת השימוע הפלילי הקרוב של הנשיא לשעבר. דניאלס מסרה כי עם הגשת כתב האישום, ראשון מסוגו בראצות הברית, היא התמלאה גאווה. השחקנית הוסיפה כי מדובר בכתב אישום "מונומנטלי ואפי" וכי הנשיא לשעבר "עשה דברים גרועים יותר בהרבה, והיה צריך לעמוד למשפט כבר קודם לכן".

עוד הוסיפה השחקנית וסיפרה על האיומים והאלימות שהחלה לספוג לאחר הגשת כתב האישום. "זה מפחיד ", מסרה דניאלס, "במיוחד כי טראמפ עצמו מסית לאלימות ומעודד אותה". אולם הוסיפה כי למרות האיומים הרבים, היא איננה חוששת להתמודד עם טראמפ בבית משפט. "ראיתי אותו עירום. אין סיכוי שהוא יכול להיות מפחיד יותר עם הבגדים שלו עליו", אמרה. דניאלס עדיין לא התבקשה רשמית למסור עדות נגד טראמפ, אך היא הבהירה כי היא "לא מפחדת לעשות זאת. אין לי מה להסתיר, ואני מצפה לספר לכולם את מה שאני יודעת", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully