וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו תוקף את בית המשפט: "רדיפה משפטית, שיקולים פוליטיים"

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 9:51

בנו של רה"מ תקף את ביהמ"ש שקבע שעליו לפצות את סתיו שפיר, לאחר שהפסיד בתביעת הדיבה נגדה. "מתמודד מול מערכת תעמולה ורצח אופי", כתב. כחלק מתביעת הדיבה, עתר לפיצוי מיוחד בסך 50 אלף שקלים - בשל היותו בנו של ראש הממשלה. בכוונתו להתלונן על השופט ולהגיש ערעור

בווידאו: יועצת לשעבר בחוסן לישראל מעידה נגד יאיר נתניהו: "קישר ביני לבין חיי המין של גנץ"/מערכת וואלה!

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, תקף הערב (חמישי) את בית המשפט, שקבע מוקדם יותר היום שעליו לפצות את חברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר בעשרות אלפי שקלים, לאחר שהפסיד בתביעת הדיבה נגדה. "פסק הדין הוא נדבך נוסף כחלק מהרדיפה המשפטית נגדי ונגד בני משפחתי", טען, "מאז הייתי בן 5 אני מתמודד מול מערכת תעמולה ורצח אופי נגדי ונגד בני משפחתי, שאיש במדינת ישראל לא ידע כמוה".

כחלק מתביעת הדיבה, נתניהו עתר לפיצוי "מיוחד" בסך 50 אלף שקלים, בשל "פועלו עבור ציבורים שלמים בישראל, כמו גם היותו בנו של ראש הממשלה".

שפיר נגד נתניהו: משפט הדיבה ההדדי של הח"כית לשעבר מול בנו של רה"מ, 29 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
"רצח אופי נגדי ונגד בני משפחתי, שאיש במדינת ישראל לא ידע כמוה". יאיר נתניהו/ראובן קסטרו

נתניהו טען כי בית המשפט "הכניס שיקולים פוליטיים" להחלטתו. "לא יעלה על הדעת שבטויים מכפישים נגדי מצד שפיר יתקבלו בהבנה והבלגה, ומצד שני להאשים אותי בדברי בלע. השופט כתב כי שפיר לא אמרה דיבה כשכתבה עליי 'מטרידן', על בסיס צו הרחקה נגדי שהוציא לפני כמה שנים פעיל השמאל הקיצוני ישי הדס. הוא עשה זאת בעקבות זה שפרסמתי את כתובתו וקראתי להפגין מחוץ לביתו, לאחר ששנים הוא הפגין מתחת לביתי ואיים על חיי. על איומים אלה כלפי הוגש נגדו כתב אישום בגין איומים".

עוד המשיך וטען, "הכפשה נוספת של השופט כנגדי היא שאני 'גזען', מתבססת על משפט שכתבתי בטוויטר לסתיו שפיר - 'תתחתני עם ערבי' כתגובה הומוריסטית על הכפשות שלה כנגדי", כך כלשונו. "השופט כותב כאילו זו האישיות שלי ומהותי כאדם. זה מופרך וסותר לחלוטין ב-180 מעלות את דיני לשון הרע בישראל. או שכולם שווים בפני החוק או שלא. או ליתר דיוק, אין חוק". יאיר נתניהו אמר כי בכוונתו להגיש תלונה לנציב תלונות הציבור על השופטים במשפטו ולהגיש ערעור בנושא.

יאיר נתניהו שיתף קמפיין למימון המונים בשם "ימנים מתאחדים ותורמים", שם קראו "לשים סוף לטרור המשפטי המופעל על אנשי ימין ולתביעות ההשתקה כנגדם". מאות אנשים תרמו עד כה.

שפיר נגד נתניהו: משפט הדיבה ההדדי של הח"כית לשעבר מול בנו של רה"מ, 29 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
"דברים מכפישים שהתקבלו בהבנה והבלגה". סתיו שפיר/ראובן קסטרו

הבוקר, בית משפט השלום בתל אביב הודיע כי יאיר נתניהו הפסיד בתביעת הדיבה שהגישה נגדו חברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר. נתניהו חויב לשלם לשפיר פיצוי בסך 40 אלף שקלים ו-20 אלף שקלים נוספים על הוצאות המשפט. בנוסף, תביעת הנגד של נתניהו נדחתה וגם עליה הוא חויב לשלם 10 אלף שקלים.

לאחר שמתחה ביקורת על אביו, הוא כתב בין היתר: "את בטוחה שאת רוצה לדבר על מוסר, לאור הפרויקט הכושל שניסית להקים עם חובב הפדופילים ומבקר קבוע באי הפדופילים של אפשטיין? מכוערת מבחוץ ומבפנים. תמצאי כבר בעל ערבי קבוע שלא יזרוק אותך. תלכי לאיזה כפר, תתאסלמי ותעזבי אותנו בשקט". נתניהו תבע את שפיר חזרה לאחר שהשיבה וכינתה אותו "שקרן, רשע, גזען ומטרידן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully