וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה נמצאה ללא רוח חיים בפרדס חנה, אין חשד לפלילים

עודכן לאחרונה: 31.3.2023 / 9:26

צוות רפואה הוזעק לדירה שבה נמצאה האישה בת ה-52, על ידי בתה בת ה-15, ולבסוף נקבע מותה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. בן זוגה לשעבר עוכב לתשאול, לאחר שהיה בביתה אמש. תחילה היה חשד לרצח, אך הוא התפוגג

אישה נמצאה מתה בפרדס חנה, 30 במרץ 2023/תיעוד מבצעי מד"א

אישה בת 52 נמצאה היום (חמישי) ללא רוח חיים ועם סימני אלימות על ידי בתה בת ה-15 בדירה בפרדס חנה. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בה פעולות החייאה, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, ותחילה חשדה ברצח - אך החשד התפוגג.

ככל העולה מהחקירה, הדירה הייתה נעולה הבוקר, כפי שהאשה נעלה אותה לפני שהיא ובתה בת ה-15 הלכו לישון אמש - אז ככל הנראה אף אדם לא נכנס לדירה. נבדק שאולי סבלה מבעיה רפואית ונפלה לצד המיטה. הבת הזעיקה את הגרוש, אבא שלה, והוא ככל הנראה מי שהזעיק את מד"א. המשטרה עיכבה אותו לתשאול והוא נחקר בתחנת זכרון יעקב. בסיום החקירה שוחרר.

אשה נמצאה מתה בדירתה בפרדס חנה, 30 במרץ 2023. צוריה זאבי, TPS
זירת הרצח בפרדס חנה. היום/TPS, צוריה זאבי

האשה, מורה במקצועה, התגוררה עם בתה בת ה-15 בדירה באחד מבנייני פרוייקט מפואר בכרכור. הבן החייל הגיע בתוך זמן קצר במונית מהבסיס בו הוא משרת באיזור ירושלים. מדובר באשה ומשפחה נורמטיבית ביישוב השקט כרכור. מפקד מרחב מנשה נצ"מ שלומי בן שושן וסגנו סנ"צ יניב רונן סקרו את הזירה ויצאו מהמקום בהמתנה לחוות דעת של אנשי הזיהוי הפלילי, ששעה ארוכה בדקו את הממצאים בזירה. גורם בכיר במשטרה הזהיר שלא להחפז למסקנות. במועצה המקומית פרדס חנה כרכור הבטיחו לסייע ככל שנדרש.

בבית הספר בו לימדה המורה הכירו אותה כאשה בריאה ואוהבת חיים ונותרו בהלם. החדשות אודות מותה היו שיחת היום בין המורים והמורות. "היא הייתה קודם כל אדם מאוד שמח, בן אדם שאהב להנות. במסיבות בבית הספר היא הראשונה שלקחה את המקרופון לשיר", סיפרה אחת המורות לוואלה!. "הכרנו אותה כאמא מאד מסורה", הוסיפה, "אנחנו לא הכרנו אצלה שום בעיה רפואית. זה בלתי נתפס".

עוד בוואלה!

3 נשים נרצחו ב-8 הימים האחרונים: "אנחנו לא על סדר היום של הממשלה בכלל"

לכתבה המלאה
סנ"צ יניב רונן, סגן מפקד מרחב מנשה בזירה בפרדס חנה, 30 במרץ 2023. יואב איתיאל
סנ"צ יניב רונן, סגן מפקד מרחב מנשה, בזירה/יואב איתיאל

בשבוע שעבר נמצאה ללא רוח חיים תושבת קריית אתא, אדיסי אלבנה, בת 29, כשעל גופה סימני דקירה. כוחות כיבוי אש שהוזעקו לזירה פרצו את דלת הדירה, וצוות נט"ן מד"א ביצע בה פעולות החייאה שבסופן קבע את מותה. חשוד נעצר.

החשוד ברצח הוא בן זוגה של הצעירה, תושב העיר כבן 39. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור החשוד וכשעה לאחר הרצח הוא הסגיר את עצמו. לטענת המשטרה, לא היו תלונות קודמות על אלימות בין בני הזוג, אך נרשמו בעבר תלונות על אלימות נגד החשוד על ידי בת זוג קודמת.

  • עוד באותו נושא:
  • פרדס חנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully