וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר מדיני עם ארצות הברית ואיך יוכרע משפט זדורוב?

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 16:20

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

וואלה תקתקנו! 29 מרץ 2023/מערכת וואלה!

אני ירדן ויזל ואנחנו בוואלה! מתקתקים

משבר מדיני עם ארצות הברית. נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן התייחס אתמול למהפכה המשפטית בישראל והביע דאגה מהמצב בארץ. ביידן אמר שהוא מצפה שנתניהו "ייסוג" מהרפורמה.
הביקורת שהשמיע נשיא ארה"ב לא נשמעה כלפי אף מנהיג של בת ברית של האמריקנים. עוד הוא הוסיף כי נכון להיום ובתקופה הקרובה, אין בכוונתו להזמין את ראש בנימין נתניהו לביקור בוושינגטון.
בתגובה גורמים בממשלה אמרו כי וושינגטון לא יכולה להתערב בעניינים הפנימיים של ישראל.
בן גביר אמר "אנחנו מדינה עצמאית ולא עוד כוכב בדגל של ארה"ב", ויו"ר האופוזיציה לפיד תקף:
הממשלה קלקלה יחסים של עשרות שנים.

משפט תאיר ראדה. מחר יפרסמו שופטי בית המשפט המחוזי את הכרעת דינם במשפט, כמעט שנתיים אחרי שבית המשפט העליון קבע שצריך לקיים משפט חוזר, ויותר מ-16 שנה אחרי הרצח של תאיר. אילנה ראדה, אימה של תאיר אמרה היום כי היא מאמינה שבית המשפט יזכה את זדורוב ושיתפה שהיא "סקרנית לגבי מסקנות בית המשפט על אדיר חבאני". מחר נדע האם זדורוב יצא זכאי ולא רק מחמת הספק, אלא מחוסר אשמה, בכל מקרה, נראה שפרשת הרצח הנורא הזה תמשיך עוד להדהד שנים רבות.

משדר בכיסים ומצלמה בחולצה. ככה מעתיקים היום בבחינות. אם פעם העתקות במבחן הצריכו "שליפים" וכל מיני שיטות מיושנות, הטכנולוגיה של היום מאפשרת לתלמידים לעשות את זה בצורה משוכללת יותר וכמעט בלתי ניתנת לגילוי. השיטה יחסית פשוטה, ואינה מצריכה מיומנות, הבנה טכנולוגית, או כל יכולת אחרת, מלבד כספית בעזרת מצלמה עירה והמשדר מעבירים את הוויזואליה, כלומר את השאלות של הבחינה לגורם שנמצא מחוץ לבית הספר שיודע את התשובות. והוא מספק לתלמיד תשובות דרך אוזנייה. פשוט, קל, ובעיקר לאור מזעור האלמנטים - קשה מאוד לתפיסה.
משרד החינוך מסר בתגובה:" אנחנו נוקטים בשורה של אמצעים גלויים וסמויים חלקם בשיתוף פעולה ובליווי משטרת ישראל כדי לאתר העתקות ולהבטיח את טוהר הבחינות".

וואלה תיקתקנו

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully