וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלנסקי: "בני בן ה-9 התקשה להיפרד ממני, חסרים לנו רגעים חמימים"

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 12:57

מאז תחילת המלחמה באוקראינה, הנשיא נאלץ להיפרד ממשפחתו פעמים רבות. לדבריו, בנו, קירילו שהיה בן 9 לפני שנה, התקשה במיוחד להתמודד עם המצב: "המלחמה שינתה את העם שלנו ואת הילדים שלנו. הם כבר לא ילדים, הם מבוגרים"

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר בראיון לערוץ 4 הבריטי כי בנו בן העשר מתקשה עם העובדה שלא לו "רגעים חמימים" עם אביו במהלך המלחמה.

מומחה ההישרדות בר גרילס נסע לאוקראינה להיפגש עם זלנסקי בקייב בנובמבר 2022 כדי לצלם את הראיון. זלנסקי תיאר את היום הראשון של הפלישה הרוסית כ"רגע הקשה ביותר" עד כה, והוסיף כי כמה גורמים בכירים לא האמינו שתהיה פלישה עד הדקה ה-90.

וולודימיר ואולנה זלסקי ביד ושם ב-2020. אתר רשמי, באדיבות המצולמים
וולודימיר זלנסקי ואשתו אולנה/באדיבות המצולמים, אתר רשמי
וולודימיר זלנסקי ואשתו בטקס לציון ההרעבה ההמונית, הולודומור, בקייב. רויטרס
וולודימיר זלנסקי ואשתו אולנה/רויטרס
וולודימיר זלנסקי, אולנה זלנסקה וילדיהם בקייב, אוקראינה. אינסטגרם, אתר רשמי
המשפחה של הנשיא זלנסקי/אתר רשמי, אינסטגרם
וולודימיר זלנסקי ואולנה זלנסקה בקייב באוקראינה. אינסטגרם, אתר רשמי
וולודימיר זלנסקי ואשתו אולנה/אתר רשמי, אינסטגרם

מאז תחילת המלחמה באוקראינה, זלנסקי נאלץ להיפרד ממשפחתו פעמים רבות. הוא אמר לגרילס כי בנו, קירילו שהיה בן 9 לפני שנה, התקשה להיפרד מאביו. "לפעמים, יש לי ארבע-שש שעות עם המשפחה. זה מאוד קשה לבני, משום שבגילו, הוא זקוק לאבא ואין לנו מספיק רגעים חמימים".

אך כעת קירילו מרגיש גם גאווה, אמר הנשיא. "הוא נמצא במצב חייל. הוא אוהב את זה. הוא תמיד מוכן. המלחמה שינתה את העם שלנו ואת הילדים שלנו. הם כבר לא ילדים, הם מבוגרים", הוא הוסיף. לזלנסקי ולאישתו אולנה, שאותה פגש כשהיה בן 17, יש שני ילדים, קירילו בן העשר ואולקסנדרה בת 18.

עוד אמר זלנסקי בראיון כי בילדותו, "היה לו חלום שונה בכל יום" וכלל לא רצה להיות שחקן. "כמו כל הילדים, נהגתי לרוץ כדי לא לבזבז זמן. אני חושב שכל לילה היה לי חלום אחר".

זלנסקי הוסיף כי רבים מחבריו הטובים ומשפחותיהם, שעזבו את אוקראינה עם הפלישה, שבו הביתה. הוא הדגיש את חוזקת האמונה של העם האוקראיני במטרה שלהם: "אנחנו חייבים. אין לנו דרך אחרת. אנחנו לא רוצים לחיות עם הדגל של רוסיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully