וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת זוגו של אור שנרצח בפיגוע בדיזנגוף משחזרת: "מישהו צרח לי בטלפון שהכול דם"

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 10:22

לי מנחם, זוגתו של אור אשכר, שיתפה ברגע בו נודע לה הנורא מכל. "חוויתי התקף חרדה וחשבתי בראש איך אריב איתו שלא ענה לי ישר למרות שהוא יודע שאני בהיסטריה מפיגועים", אמרה. "רק לפני שבוע אמרתי לו לא ללכת על דיזנגוף - צרחתי שאור בפיגוע ונפלתי לרצפה"

מת מפצעיו אור אשכר שנפגע בפיגוע ברחוב דיזנגוף: "כל מי שנחשף אליו התאהב בו מהרגע הראשון"/מערכת וואלה!

לי מנחם, בת זוגו של אור אשכר, שחזרה היום (רביעי) את הרגעים בהם הודיעו לה על פיגוע הירי בו נרצח אשכר ונפצעו עוד שניים מחבריו. "קבעתי ב-20:30 עם אבא וחברים", כתבה ברשתות החברתיות. "פתאום נושי חברה שלי מראה לי בטלפון שני פצועים מירי בדיזנגוף. אבל אור הולך מדיזנגוף לחתונה. יש משהו בזה שאתה מצלצל למישהו לבדוק שהוא בסדר שלא עולה בדעתך שהוא לא יהיה בסדר. אתה מצלצל אוטומט לסמן וי ולהמשיך את חייך. אף בן אדם לא מעלה בדעתו שיכול להיות אחרת".

עוד המשיכה מנחם וסיפרה כי ברגעים אלו היא החלה לחוות התקף חרדה. "אני מצלצלת ואור לא עונה. התקף חרדה מתחיל אבל אני מתורגלת. אני צריכה את אור וחושבת בראש איך אני אריב איתו שלא ענה לי ישר למרות שהוא יודע שאני בהיסטריה מפיגועים. רק שבוע לפני כתבתי לו לא ללכת על דיזנגוף. אני כותבת לו לענות. אני מצלצלת למיקי והוא לא עונה. בדיעבד אני יודעת שכתבתי לכל הקבוצות 'תשיגו לי את אור'. לא זכרתי את זה. אנשים אמרו לי את זה השבוע. אני מצלצלת שוב לאור. יש תשובה. מי זה? מישהו צורח לי בטלפון. אני בלובי בהר רחוקה שעות מהארץ. גאיה לידי. אבא לידי. אני צורחת "אבא אור בפיגוע" ונופלת. אני לא משתלטת על הגוף. מישהו צורח לי בטלפון ואני צורחת לו "איפה אור?". הוא צורח לי אני לא יודע הכול דם".

ליקי (ליקוש) מנחם, בת זוגו של אור אשכר. מתוך עמוד האינסטגרם של ליקוש מנחם, אתר רשמי
"היינו הכי מאוהבים". ליהי מנחם ואור אשכר/אתר רשמי, מתוך עמוד האינסטגרם של ליקוש מנחם

"אני כותבת לאמא באפריקה שאור בפיגוע", המשיכה מנחם. "לאחיות שלי בארץ לנסוע לאיכילוב. רוני בדרך לחתונה הייתה אמורה לפגוש את אור. לדודים שלי שבתל אביב. אני צריכה את אור. אסי דוד שלי אח של אמא שלי מגיע ראשון למיון איכילוב. כל המשפחה שלי שם אבל איפה אור. כולם חצי צוחקים עליי ששוב אני היסטרית חצי תוהים אולי אני צודקת. הלב שלי נשבר. אני לא מאחלת לאויבים הכי גדולים שלי לעבור את זה. אני בעיקר מתנחמת בזה שאתה לא ידעת כלום כי המנוול בא מאחוריך. לא הרגשת את הכאב, הייאוש והתקווה. אם הוא רק היה בא מקדימה היית מפרק אותו ועוד עשר כמוהו. התגנב כמו נמושה מאחורה. אבל לא הרגשת את הכאב והלכת מאוהב מהעולם. הכי מאוהבים שהיינו כל החיים".

יחד עם אור נפצעו בפיגוע שני חבריו, רותם מנסנו, באורח קשה, ומיכאל אוסדון, באורח בינוני-קל. אור נולד ב-1990 בירושלים, בגיל שנה עברה משפחתו לצור הדסה ושם גדל. הוא למד בבית הספר היסודי "עין הרים", בחטיבת הביניים "חוות הנוער", שם למד בכיתת ספורטאים מצטיינים, בתיכון ליד האוניברסיטה בירושלים. אשכר שירת כלוחם בפלח"ן גבעתי, ועם שחרורו השלים תואר ראשון ושני במנהל עסקים. בשנים האחרונות עבד במספר חברות הייטק. אור היה ידוע באהבתו לטיולים, והתחרה במספר מרתונים, בהם גם תחרויות "איש ברזל" רבות, כולל האחרונה בהוואי.

המשפחה תשב שבעה בבית העם של מושב משמר איילון בשעות 10:00 עד 21:00, ביום שישי עד כניסת השבת ובמוצאי שבת החל מהשעה 20:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully