וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני זוכרת שהוא כיוון אלי את האקדח, את הבעת פניו, את הירייה": ראיון ראשון של המורה שנורתה ע"י בן 6

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 13:48

ב-6 בינואר, אביגייל זוורנר בת ה-25 עמדה ליד שולחנה בכיתה א' בבית הספר יסודי בווירג'יניה. בשעה 2 אחר הצהריים, על פי הרשויות, הילד שלף אקדח ממגירה בשולחנו, כיוון אותו אל המורה וירה כדור בודד - מה שגרם לפציעות מסכנות חיים: "אני חושבת על זה כל יום"

"אני זוכרת שהוא כיוון אלי את האקדח. אני זוכרת את הבעת פניו. אני זוכרת את הירייה", כך אמרה אמש (שלישי) המורה הצעירה מווירג'יניה, שנורתה בינואר על ידי תלמיד בן 6 בכיתתה, בראיון ראשון מאז התקרית.

"לא אשכח לעולם את מבטו בעודו מכוון את האקדח היישר אלי. זה שינה את חיי. זה שינה אותי", אמרה אביגייל זוורנר בת ה-25, בתוכנית "טודיי" של רשת NBC.

ב-6 בינואר, זוורנר עמדה ליד שולחנה בכיתה א' בבית הספר היסודי "ריצ'נק" בניופורט ניוז שבווירג'יניה. בשעה 2 אחר הצהריים, על פי הרשויות, הילד שלף את האקדח ממגירה בשולחנו, כיוון אותו אל המורה וירה. כדור בודד פגע בידה, יצא והמשיך לחזה, מה שגרם לפציעות "מסכנות חיים".

זוורנר אמרה כי היתה "מבועתת" וכי התגובה הראשונה שלה היתה להוציא את הילדים הצורחים מהכיתה. כשהצליחה להגיע למשרד המזכירה, עמיתיה הפעילו לחץ על הפציות כדי לעצור את הדימום. הריאות שלה קרסו, והרופאים אמרו לה לאחר מכן כי "הפציעה היתה יכולה להיות קטלנית", אמרה זוורנר בראיון.

"אני לא בטוחה שאשתחרר אי פעם מההלם, משום שזה היה פשוט כל כך הזוי, והזיכרונות עדיין חיים במוחי מהיום ההוא. אני חושבת על זה כל יום", היא הוסיפה.

אבי זוורנר, מורה שנורתה על ידי בן 6 בכיתה א בווירג'יניה. פייסבוק, אתר רשמי
אביגייל זוורנר לפני הירי/אתר רשמי, פייסבוק

משטרת ניופורט ניוז אמרה כי הירי היה מכוון. הילד לקח את האקדח, שאמו החזיקה ברישיון, מהבית, שם אותו בילקוט ולקח אותו לבית הספר, על פי המשטרה. זוורנר אמרה כי אותו בוקר "הרגיש כמו כל יום רגיל בבית הספר, אך התחלתי לשמוע דברים, ודברים החלו לקרות שגרמו לי לפחד. ובמהלך היום, הפחד התחזק".

עורכת הדין של זוורנר, דיאן טוסקנו, אמרה בינואר כי היו התרעות שהלכו והסלימו לגבי העובדה שלילד יש אקדח ברשותו. מנהלי בית הספר הוזהרו שלוש פעמים, היא אמרה, מה שמעלה תהיות לגבי האופן שבן בית הספר התנהל. בעקבות חשיפת דברים אלה, ועדת בית הספר הצביעה בעד הדחתו של המפקח. לדברי בית הספר, נערך גם חיפוש בילקוטו של הילד באותו יום, אך לא נמצא אקדח. הילד בן ה-6 לא יואשם, ועדיין לא ברור אם יוגשו אישומים פליליים כלשהם נגד איש מהמעורבים בתקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully