וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בן השש שירה במורתו גנב את האקדח מאמו

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 12:17

בן השש גנב את האקדח החוקי של אמו שאוחסן בבית והביא אותו לבית הספר. לאחר הירי, הוא ניסה להרביץ למורה אחר שמיהר לתפוס אותו. הילד נמצא כעת במתקן רפואי לטובת הערכה פסיכולוגית

בן השש שירה במורתו בווירג'יניה ביום שישי ופצע אותה אנושות, גנב את האקדח של אמו שאוחסן בבית, שם אותו בילקוט ולקח אותו לבית הספר, כך אמר אמש (שני) מפקד משטרת ניופורט ניוז, סטיב דרו. לדבריו, הילד נמצא כעת במתקן רפואי לטובת הערכה פסיכולוגית.

מצבה של אבי זוורנר, בת ה-25, המורה שלימדה את כיתה א' בבית הספר היסודי ריצ'נק, יציב אך קשה, לאחר שהילד ירה בה מטווח קצר לאחר שניסתה להחרים אותו; הכדור עבר דרך היד שלה ולתוך החזה. לדברי המשטרה, הירי היה מכוון.

מפקד המשטרה חשף גם כי לאחר הירי, המורה דאגה שכל שאר הילדים בטוחים מחוץ לכיתה לפני שקראה לעזרה. לדברי דרו, כשביקר את זוורנר בבית החולים, השאלה הראשונה שלה היתה "האם אתה יודע מה שלום התלמידים שלי?"

אבי זוורנר, מורה שנורתה על ידי בן 6 בכיתה א בווירג'יניה. פייסבוק, אתר רשמי
המורה שנורתה/אתר רשמי, פייסבוק
אבי זוורנר, מורה שנורתה על ידי בן 6 בכיתה א בווירג'יניה. פייסבוק, אתר רשמי
דאגה קודם כל לתלמידים/אתר רשמי, פייסבוק

לאחר הירי, הילד בן השש ניסה גם להרביץ למורה אחר שמיהר לתפוס אותו, המשטרה אישרה. הילד עבר לחזקת המשטרה כשזאת הגיעה לזירה, ונלקח בניידת לתשאול עם אמו. המשטרה אישרה כי האקדח שהביא עמו לבית הספר היה של אמו. היא קנתה את הנשק באופן חוקי במחוז יורק והחזיקה אותו בבית. לא ברור עדיין כיצד השיג הילד את הנשק בבית.

המשטרה לא פירסמה פרטים אישיים לגבי ילד או הוריו, אך אמרה כי נערכות עוד חקירות. בן השש נמצא כעת במתקן רפואי ויופיע בפני שופט בימים הקרובים.

עוד בוואלה!

שגעון הנשק בארה"ב: בן 6 ירה במורתו בווירג'ניה ופצע אותה אנוש

לכתבה המלאה
בית ספר יסודי ריצ'נק בווירג'יניה, שם נורתה מורה בידי תלמיד בן 6. GettyImages
בית הספר היסודי ריצ'נק בווירג'יניה/GettyImages

לוונדה סמפל-ראסק, סבתא ששני נכדיה לומדים בבית הספר, היתה ביום שישי בזירה וסייעה להשיג עזרה למורה הפצועה. היא אמרה לערוץ החדשות המקומי WKTR כי זשמעה את זוורנר צועקת "ירו בי, ירו בי. תתקשרו 911". ראסק חשבה בתחילה שהיא פצועה קל אך המורה לפתע התעלפה. ראסק והמזכירה בבית הספר נשארו עם זוורנר וסייעו לה בזמן שמורים אחרים מיהרו להוביל את התלמידים למקום בטוח.

העיר ריצ'נק סגרה את בתי הספר למשך כל השבוע. לדברי הורה של ילד שלומד בבית הספר, התקרית היא כשל של מערכת האבטחה כולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully