וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגעון הנשק בארה"ב: בן 6 ירה במורתו בווירג'ניה ופצע אותה אנוש

עודכן לאחרונה: 7.1.2023 / 11:33

בן ה-6 נעצר בידי המשטרה והמורה פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. בתחקיר המשטרה נמצא כי הירי לא היה מקרי והחלו להיבדק סיבותיו וכן כיצד השיג הילד נשק. שאר התלמידים שנכחו במקום הועברו לאולם הספורט בכדי לשמור על ביטחונם, ומשם, אספו אותם הוריהם בהצגת תעודה

ירי בבית ספר תיכון בפלורידה, ארה"ב  14 בפברואר 2018. רויטרס
פועלים בכדי ללמוד כיצד בן ה-6 השיג נשק ומדוע התרחש המקרה. ירי בבית ספר בפלורידה/רויטרס

תלמיד בן 6 ירה אמש (שישי) במורתו בבית הספר ריצ'נק שבוירג'יניה, ארצות הברית. בן ה-6 נעצר בידי המשטרה, בעוד המורה פונתה לבית החולים המקומי כשהיא בסכנת חיים. אף אחד משאר התלמידים לא נפגע. במסיבת עיתונאים מסרה המשטרה כי הירי לא היה מקרי וכי הם פועלים בכדי ללמוד כיצד התלמיד השיג נשק ומדוע התרחש המקרה. מפקח בית הספר הודיע על ביטול הלימודים בבית הספר עד ליום שלישי.

מפקד המשטרה, סטיב דרו, אישר כי הירי בוצע במקום אחד בלבד ממנו נאספו ראיות וכי במהלך האירוע "לא היה מצב שמישהו מסובב בבית הספר ויורה". תוך שאותר היורה בן ה-6, הועברו שאר התלמידים לאולם הספורט, בכדי לשמור על ביטחונם וכן הצוות הלימודי שוחח עימם על שהתרחש. דרו הוסיף כי תגובת המשטרה הייתה "כמעט מידית, מהירה, ותוך דקות".

בבית הספר, עבדו על שליחת הודעות מסודרות להורי התלמידים בשיחות טלפון ובהודעות, וכן בפרסום ברשתות החברתיות כשעה לאחר האירוע. המשטרה במקום סייעה באיחוד ההורים עם ילדיהם שבאולם ההתעמלות תוך בדיקת תעודות מזהות. "הלב שלי עצר. התחרפנתי. הייתי מאוד לחוץ, רק תהיתי - האם מדובר בבן שלי?", שיתף אחד ההורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully