וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבח בבית ספר ברוסיה: חמוש הרג 13 בני אדם, בהם 7 ילדים

עודכן לאחרונה: 26.9.2022 / 16:50

גבר רעול פנים הגיע לבית ספר בעיר באיז'בסק ופתח במסע ירי, במהלכו הרג 13 בני אדם, פצע 21, ולבסוף התאבד. מוועדת החקירה נמסר כי היורה לבש חולצה שחורה ועליה צלב קרס אדום. בין ההרוגים, ילדים, מורים, ומאבטחים במקום

ירי בבית ספר ברוסיה/רויטרס

חמוש רצח היום (שני) 13 בני אדם ופצע 21 בבית ספר בבאיז'בסק שברוסיה - כך מסרו היום רשויות החוק במדינה. בין ההרוגים היו שבעה ילדים, ושישה מבוגרים, בהם מורים ומאבטחים במקום. בתום המעשה, החמוש התאבד.

ירי בבית ספר ברוסיה. 26 בספטמבר 2022. רויטרס
13 הרוגים ביר בבית ספר בבאיז'בסק שברוסיה/רויטרס

מחקירה ראשונית עולה כי היורה לבש מסכת בלקלבה, מסכת בד המכסה את כל הפנים מלבד העיניים, בגדים שחורים, וחולצה שעליה צלב קרס אדום. עוד נמסר כי זהותו של החמוש טרם נקבעה, ומניעיו לירי עוד לא ברורים. מושל האזור הכריז על תקופת אבל עד 29 בספטמבר. בנוסף, סוכנות הידיעות הרוסית "טאס" ציטטה חוקרי משטרה שמסרו כי התוקף הגיע לבית הספר כשהוא חמוש בשני אקדחים ואספקה ​​גדולה של תחמושת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ירי בבית ספר ברוסיה. 26 בספטמבר 2022. רויטרס
חולצת צלב הקרס שלבש היורה/רויטרס

בכלי התקשורת הרוסיים פורסמו סרטונים רבים מהירי, המראים בהלה בתוך בניין בית המספר. בחלק מהצילומים ניתן לראות דם על רצפת כיתה בבית הספר, חורי כדורים בחלונות, וילדים כפופים מתחת לשולחנות. כמו כן, פורסם סרטון ובו נראת גופתו של היורה שכובה על רצפת הכיתה, כשברקע רהיטים הפוכים וניירות מפוזרים.

מוקדם יותר השנה, בחודש מאי, התרחש מקרה דומה ברוסיה, כשנער בן 19 פתח במסע יריות בבית ספר בעיר קאזאן ורצח תשעה בני אדם, בהם שבעה נערים. "איבדנו שבעה ילדים - ארבעה בנים ושלוש בנות. איבדנו גם מורה ועיבדנו עובדת צוות", אמר מושל המחוז, רוסטם מיניחנוב, ותיאר את הטבח בתור "טרגדיה עבור המדינה כולה" . בין ההרוגים במקרה היו ארבעה נערים ושלוש נערות בגילאי 14-15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully