וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוץ לבית הספר בטקסס: ההורים מחכים בדמעות כדי לדעת אם ילדיהם שרדו את הטבח

עודכן לאחרונה: 25.5.2022 / 9:56

שעות לאחר מסע ההרג בבית הספר היסודי בארה"ב, שבו נרצחו 19 ילדים, ההורים התאספו במתנ"ס, ומחכים לשמוע אם ילדיהם הצליחו לצאת מהמבנה. השקט במקום מופסק מדי כמה דקות בעקבות קולות בכי. זוג הורים כבר התבשר שילדתם נפגעה, אך מצבה טרם ידוע. "אי אפשר להבין רוע כזה"

בווידאו: זירת הטבח בבית ספר בטקסס, 19 תלמידים ו-2 מבוגרים נרצחו/צילום: רויטרס

חלק מהורי הילדים מבית הספר היסודי בטקסס, בו בוצע מסע הטבח במהלכו נרצחו 19 ילדים ושני מורים, עדיין לא יודעים מה עלה בגורל ילדיהם. שעות לאחר אירוע הירי, הם נאספו הבוקר (רביעי) במתנ"ס סמוך למוסד החינוכי, מקווים לא לקבל את הבשורה הקשה מכול. השקט במקום מופסק מדי כמה דקות בעקבות בכי של אחד הנוכחים.

אחד מזוגות ההורים שנמצאים במקום כבר התבשר שבתם נפגעה באירוע, אך מצבה טרם ידוע. תפילה נערכה במקום. "זה רוע שאי אפשר להבין", אמרה אחת הנוכחות. "אי אפשר להבין מעשים כאלה בכל מקום, אבל זה קשה יותר כשזה קורה בבית שלך". אלפרד גזה, אחד ההורים, סיפר כי רק הבוקר בתו קיבלה תעודת הוקרה בבית הספר, ובינתיים הוא מחכה לדעת אם היא הצליחה לצאת בבטחה ממסע הרצח.

הורים אחרים כבר קיבלו את הבשורה המרה, אחרי שנלקחו מהם דגימות דנ"א כדי להשוות אותן עם הדנ"א של הנרצחים. בין היתר, הגיע למקום כומר מקומי, שניחם זוג מהקהילה שלו, שאיבד את נכדם בן ה-10.

19 ילדים ושני מורים נרצחו הלילה במסע ירי בבית ספר יסודי בדרום טקסס. היורה, בן 18, נהרג גם כן. שלושת הקורבנות המבוגרים הם סבתו של היורה ושני מורים בבית הספר. אחת הנרצחות היא מורת כיתה ד', אווה מירלס, שלימדה במוסד 17 שנה. זה מסע הירי הקטלני ביותר בארצות הברית מאז סנדי הוק ב-2012, אז נרצחו 20 ילדים בגילי 5 עד 7 ושישה מבוגרים.

היורה, שפעל לבד, הוא סלבדור ראמוס, צעיר בן 18 מתיכון באובלדה, שבטקסס - כך לדברי מושל טקסס גרג אבוט. "ככל הנראה, היורה נטש את כלי הרכב שלו ונכנס לבית הספר היסודי 'רוב' עם אקדח, אולי גם רובה, אך זה עדיין לא מאושר", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מתגודדים מחוץ למתחם שאליו הועברו תלמידים מבית הספר היסודי לאחר הירי, טקסס, ארה"ב, 24 במאי 2022.. רויטרס
מתאספים מחוץ לבית הספר בטקסס/רויטרס

מחקירה ראשונית עולה כי לפני שלושה ימים פרסם תמונות של כלי נשק ברשתות החברתיות. כמו כן, היורה ריסק את המכונית שלו בתעלה לפני שפתח במסע הרצח. לאחר מכן המשיך, כשהוא עוטה שכפ"ץ לעבר בית הספר. עוד עולה כי ככל הנראה התעמת עם כוח משטרה, אך עדיין הצליח להיכנס למוסד החינוכי. שני שוטרים נפצעו באירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully