וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: "המורה עמדה להחרים את האקדח - כשבן השש ירה בה"

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 13:05

על פי אחת האמהות שבנה לומד בכיתה עם היורה בבית הספר היסודי ריצ'נק בעיירה ניופורט ניוז, הכיתה סיימה לקרוא סיפור והתכוננה לעבור לכיתה אחרת לשיעור אמנות, כשהילד שלף את האקדח. הילד היורה נמצא בחסות המשטרה, אך ככל הנראה לא יואשם בדבר בשל גילו

בן השש בווירג'יניה שירה באקדח במורתו בכיתה ביום שישי ופצע אותה אנושות, ככל הנראה משום שהמורה עמדה לקחת לו את הנשק. בנוסף, הוא לא צפוי לעמוד לדין בשל גילו הצעיר.

על פי אחת האמהות שבנה לומד בכיתה עם היורה בבית הספר היסודי ריצ'נק בעיירה ניופורט ניוז, הכיתה סיימה לקרוא סיפור והתכוננה לעבור לכיתה אחרת לשיעור אמנות, כשהילד שלף את האקדח. "המורה עמדה להחרים אותו, ואז הוא ירה", אמרה בריטני גרגורי ל"וושינגטון פוסט".

לאחר הירי, הילדים בכיתה מיד רצו החוצה לכיתה אחרת ושם התחבאו. המורה, אבי זוורנר, בת ה-25, הובהלה לבית חולים במצב אנוש.

הילד היורה נמצא בחסות המשטרה אך ככל הנראה לא יואשם בדבר. "זה בלתי אפשרי לתבוע ילד בן 6, ללא קשר לחומרת הפשע", אמר אנדרו בלוק, פרופסור למשפטים באוניברסיטת וירג'יניה. הוא ציין את "הגנת הינוקא", שמשמעותה היא שלילדים בני פחות משבע אין את היכולת המנטלית לייצר כוונה לביצוע פשע. במדינת וירג'יניה, הגישה לאקדחים אסורה לילדים מתחת לגיל 14 .

בית ספר יסודי ריצ'נק בווירג'יניה, שם נורתה מורה בידי תלמיד בן 6. GettyImages
בית הספר היסודי שבו אירע הירי/GettyImages
אבי זוורנר, מורה שנורתה על ידי בן 6 בכיתה א בווירג'יניה. פייסבוק, אתר רשמי
אהבה את התלמידים. המורה אבי זוורנר/אתר רשמי, פייסבוק

לדברי מפקד המשטרה של ניופורט ניוז, סטיב דרו, שביקר את זוורנר ומשפחתה בבית החולים, מצבה של המורה קשה אבל משתפר ונותר יציב.

בנה של גרגורי אמר כי זוורנר היתה המורה האהובה עליו. היא נהגה לגלות חיבה לתלמידיה ולעודד אותם, ואף היתה משאירה פתקי הפתעה בילקוטים שלהם. באחד מהם נכתב, "אני מקווה שיהיה לך יום נהדר, ובאחר , "אני רוצה שתדע שהחיוך שלך מדבק". גרגורי אמרה ל"פוסט" כי בנה סובל מסיוטים בלילות מאז התקרית. הלימודים בבית הספר בוטלו בימי שני ושלישי לכל 550 התלמידים, מגן ועד כיתה ה'.

סבתא של אחד התלמידים אמרה ל"דיילי מייל" כי ילד של אחד ההורים סיפר שילד אחר בכיתה נהג להביא לבית הספר כדורי אקדח זהובים ואמר לילדים כי הוא רוצה להביא גם אקדח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully