וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר השעיה של שנתיים: יוטיוב החזירה לטראמפ את חשבונו

BBC

עודכן לאחרונה: 18.3.2023 / 7:49

הערוץ של נשיא ארה"ב לשעבר הושעה לאחר שהפלטפורמה טענה כי הפר את כלליה הנוגעים להסתה לאלימות בעקבות המהומות בקפיטול בינואר 2021. מהלך זה מגיע לאחר החלטות דומות שקיבלו הרשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר

דונלד טראמפ הכריז על התמודדות בבחירות 2024/רויטרס

יוטיוב החזירה אמש (שישי) את הערוץ של נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, לאחר השעיה של כשנתיים מהפלטפורמה. בינואר 2021, נאסר על טראמפ לפרסם סרטוני יוטיוב בטענה כי הערוץ שלו הפר את כללי הפלטפורמה הנוגעים להסתה לאלימות.

המהלך מגיע בעקבות החלטות דומות שקיבלה חברת מטא, המפעילה בין השאר את הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, וכן טוויטר שבבעלותו של היזם אילון מאסק.

"החל מהיום, הערוץ של דונלד ג'יי טראמפ אינו מוגבל יותר. הוא רשאי להעלות תוכן חדש", כך פרסם יוטיוב בטוויטר. "ערוץ זה ימשיך להיות כפוף למדיניות שלנו, בדיוק כמו כל ערוץ אחר ביוטיוב".

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ מכריז שיתמודד לנשיאות ארה"ב ב-2024, באחוזתו בפלורידה, 16 בנובמבר 2022. רויטרס
נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ/רויטרס

יוטיוב אסרה בעבר על טראמפ לפרסם סרטונים בפלטפורמה בעקבות הסתערות תומכיו על הקפיטול בוושינגטון ב-6 בינואר 2021. באירוע פרצו מאות מתפרעים לקונגרס האמריקני בזמן הישיבה בה אושר ניצחונו של נשיא ארצות הברית הנוכחי, ג'ו ביידן, בבחירות לנשיאות.

כמו גם, חשבונות הפייסבוק, האינסטגרם והטוויטר של טראמפ הושעו לאחר המהומות. כמה חודשים לאחר מכן, טראמפ השיק את פלטפורמת המדיה החברתית שלו - Truth Social.

עוד בוואלה!

הנשיא הבא של ארה"ב? רון דסנטיס לא מאמין בסיוע לאוקראינה

לכתבה המלאה
תומכיו של הנשיא דונלד טראמפ פורצים לגבעת הקפיטול, 6 בינואר 2021. רויטרס
החשבון הושעה בעקבות פרסום סרטונים מהאירוע. המהומות בקפיטול, ינואר 2021/רויטרס

חשבונותיו בכל הפלטפורמות הוחזרו לפעילות כשטראמפ הודיע ב-2022, כי הוא מתכנן להתמודד לנשיאות ארצות הברית בשנת 2024. לנשיא לשעבר יש יותר מ-2.6 מיליון מנויים בערוץ היוטיוב, 87 מיליון עוקבים בחשבון הטוויטר, 34 מיליון בפייסבוק ו-23 מיליון באינסטגרם.

"I'M BACK!", כך טראמפ פרסם אמש בעמוד הפייסבוק שלו, בפעם הראשונה זה יותר משנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully