וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקשרה וכמעט הוצתה למוות על ידי הגרוש: סיפורה של אדל גינצבורג

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 7:36

אדל עלתה לארץ במחשבה שהיא מתחתנת עם גבר חלומותיה, אולם לאחר החתונה התגלה אופיו האמיתי של בעלה. בן הזוג סירב לתת לאשתו גט, ולאחר הגירושין החל לעקוב אחריה בשיטתיות. לבסוף הגיע לדירתה, קשר אותה, שפך עליה דלק - והצית אותה. "היא בערה לגמרי, מחזה מחריד"

דריה נרצחה בדירתה ליד ילדיה, בן זוגה כבר הואשם בעבר באיומים/שלומי גבאי

אדל גינצבורג בת ה-32 הגיעה לפני שבועיים לבית החולים במצב קשה לאחר שבעלה כפת אותה, השחיל חבל תלייה על צווארה, שפך עליה בנזין והצית אותה. כעת, היא סובלת מכוויות בפלג גופה העליון, אך מצבה השתפר.

כמו רבים הנמצאים בזוגיות אלימה ומסוכנת, גם אדל לא חשה תחילה בדבר. את בעלה הכירה דרך הפייסבוק - היא חיפשה בחור רוחני והוא עבד עם ילדים עם צרכים מיוחדים. השניים התאהבו במהרה, אדל עלתה לארץ מרוסיה ומיד לאחר מכן הם התחתנו והביאו יחד שני ילדים.

אדל גינצבורג, הוצתה על ידי בעלה לשעבר. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"אני רואה אישה שוכבת באמצע הבית, בוערת לגמרי", אדל גינצבורג/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

אולם, עם הזמן, סיפרה אדל, בעלה הפסיק את העבודה החינוכית, והחל, כפי שתיארה זו סביבתה החיצונית, להשתנות. באותה התקופה ביקשה אדל מבעלה להתגרש, אולם הוא לא הסכים וסירב לתת לה גט.

כנראה שגם אז, איש לא היה יכול להעלות על הדעת שבסוף הסיפור היא תרוץ בחדר המדרגות של הבניין כשהיא עולה בלהבות. מדלת לדלת היא עברה וזעקה לעזרה עד שפרצה לדלת פתוחה, שתי קומות מתחת לדירתה.

"הייתי בחדר ופתאום אני שומע 'הצילו הצילו', אני יוצא ורואה אישה ששוכבת באמצע הבית שלי כשהיא בוערת לגמרי", שחזר השכן שנקלע לסיטואציה, "זה היה מחזה מחריד - כבר אז היא אמרה 'זה הגרוש שלי עשה את זה'". השכן, שמכיר את המשפחה, מספר שגם לאחר הגירושים, המשיך בן הזוג לשעבר להגיע לביתה של אדל בכדי לבקר את הילדים.

אדל גינצבורג, הוצתה על ידי בעלה לשעבר. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נתנה לבן הזוג לשעבר לראות את הילדים מתי שביקש. אדל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

בסביבתה מספרים כי אדל נתנה לבעלה לשעבר לראות את הילדים בכל הזדמנות שביקש, ולעיתים אף ביטלה מפגשים חברתיים כדי שיכול לראות את ילדיו. בשלב מסוים, מספרים מקורבים, ביקש הגרוש מאדל לחזור אליה, אך היא סירבה. שם, אולי, נדלקה נורת האזהרה הגדולה ביותר.

על פי סביבתה של אדל, הגרוש החל לעקוב אחריה. משם ההתדרדרות הייתה קצרה מאוד. ביום הראשון למרץ האחרון, כשהילדים היו בבית הספר, נכנס הגרוש אל ביתה של אדל וניסה ככל הנראה לכפות אותה. לאחר שלא הצליח - שפך עליה בנזין והצית אותה.

בדקות שלאחר מכן ברח החשוד, נסע כקילומטר מגילה לכיוון קבר רחל, נתקע בקיר ונהרג במקום. אדל פונתה במצב קשה לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת, והמשטרה פתחה בחקירת האירוע. כשהילדים חזרו מבית הספר, לא חיכתה להם אמם, אלא גורמי רווחה. תחילה נלקחו הילדים למוסד של הרווחה בעיר, ולאחר מכן למשפחת אומנה זמנית. אדל, שתחילה לא הסכימה שיפרסמו את שמה, חזרה בה מהחלטתה והחליטה לעמוד באומץ כדי למנוע את המקרה הבא.

לתרומות לאדל לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully