וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי פרשות בצפון: גבר נאשם באונס אחותו ואחייניתו, נער הואשם ב-20 מעשים מגונים

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 19:13

פרקליטות חיפה הגישה כתב אישום נגד בן 43 מאחד הכפרים בצפון שביצע עבירות מין חמורות באחותו בזמן שהייתה נערה ובהמשך גם כאישה, וכן הואשם גם באונס בתה הקטינה של אחותו. הפרקליטות האשימה גם בן 17, שהתנדב במקום ציבורי, ב-20 אישומים של מעשים מגונים, בהם אונס

בווידאו: 15 שנות מאסר לצעיר מבאר שבע שהורשע בעבירות מין בילדים/יואב איתיאל

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (שני) כתב אישום נגד בן 43 מאחד הכפרים בצפון בגין ביצוע עבירות מין באחותו, כשהייתה קטינה ובהמשך בגירה, וכן בבתה הקטינה של אחותו.

לפי כתב האישום שהגישה עו"ד עינב איטסקו גולד, הגבר ביצע באחותו בת ה-40 מעשים מגונים במשך תקופה ארוכה, בין היתר כשהייתה בגילאים 10 עד 14. הוא נהג לגעת באיבריה המוצנעים ולהתבונן בה דרך חלון חדר המקלחת בזמן שהייתה מתרחצת.

בשנת 2018 הנאשם ביצע באחותו מעשה מגונה נוסף. בהם עבירות מין חמורות, הכוללות אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים באחייניתו שהייתה בגילאים 10 עד 12. כמו כן, ביקשה הפרקליטות לעצור אותו עד תום ההליכים כנגדו.

20 אישומים של מעשים מגונים

פרקליטות חיפה הגישה כתב אישום נוסף היום נגד נער בן 17 מהצפון בגין 20 אישומים של מעשים מגונים בהם גם אונס ופגיעה בפרטיות של נשים ושל קטינות. את העבירות הוא ביצע בזמן שהתנדב במקום ציבורי.

לפי כתב האישום שהגישה עורכת דין מונא מנסור, במסגרת התנדבותו, הוא צילם פעמים רבות בטלפון שלו את איבריהן המוצנעים ללא ידיעתן או הסכמתן. כמו כן, הוא נהג לבצע מעשים מגונים גם בילדות ונערות, ולעיתים אף מולן.

בנוסף, הנער תיעד בבית הספר בו למד כמה נשים, תוך שחשף את איבר מינו. כל זאת מבלי שהן יודעות. כך גם עם נערות שאיתן היה בקשר חברי.

אזיקים. ShutterStock
בן ה-43 נאשם בעבירות מין חמורות הכוללות אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים/ShutterStock

לפני שבועיים שני חשודים נעצרו בחשד שביצעו מעשה מגונה בשתי נשים בבית מלון באילת. אחותה של אחת מהקורבנות סיפרה כי היא התעוררה באמצע הלילה וראתה שני גברים זרים בחדר. "זה טראומה ומשבר", אמרה. "היא לא מוציאה את התחושות שלה, הן לא ישנות בלילה ולא אוכלות". החשודים הובאו לדיון הארכת מעצרם בבית משפט השלום באילת. צו איסור פרסום הוטל על פרטי העצורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully