וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל שהפרקליט חשש לחייו: בית המשפט העביר את ייצוג העבריין לעו"ד אחר

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 18:48

ביהמ"ש המחוזי בב"ש החליט כי איש העולם התחתון ניבי זגורי, ייוצג על ידי שני עורכי דין חדשים. זאת לאחר שעו"ד משה שרמן ביקש להשתחרר מהתיק, ובמשך תקופה ארוכה בה התקיימו דיונים וערעורים בנושא. שרמן יסייע לעו"ד החדש בתיק. "נשקול בהמשך את שחרורו המוחלט מהייצוג"

בווידאו: דיון בבג"ץ שהגיש עו"ד משה שרמן בבקשה להשתחרר מהייצוג של ניבי זגורי/ביני אשכנזי

העבריין ניבי זגורי ייוצג על ידי עורכי הדין אביגדור פלדמן ואליז קנסטנטיני - כך קבעו היום (שני) שופטי בית המשפט המחוזי בבאר שבע. זאת, בהמשך לבקשתו של פרקליטו של זגורי, עו"ד משה שרמן, שביקש להשתחרר מהייצוג, בטענה כי הוא חושש לחייו.

ההחלטה התקבלה בתום תקופה ארוכה שכללה דיונים ממשוכים וערעורים מצידו של שרמן. שרמן ערער על החלטת בית המשפט המחוזי, שקיבל את עמדת הפרקליטות שלפיה החלפת צוות ההגנה של זגורי תעכב משמעותית את המשפט נגדו. היום קבעו השופטים גם כי על פי הצעתם, שקיבלה את הסכמת הצדדים, הדיונים יידחו בכשלושה חודשים. עוד קבע בית המשפט כי עורך דין שרמן יסייע לעורך דין פלדמן להכין את החקירות הנגדיות של העדים בתיק. כמו כן אומרים השופטים בהחלטתם כי עורך דין שרמן לא משוחרר מהייצוג, ותפקידו יהיה לסייע לעורך הדין פלדמן בכל מה שיידרש. "נשקול בהמשך לאחר הפגרה את שחרורו המוחלט מהייצוג", כתבו השופטים.

דיון בבג״ץ שהגיש עו״ד משה שרמן המיוצד על ידי עו"ד יורם שפטל, במטרה להשתחרר מהייצוג של איש העולם התחתון ניבי זגורי. 31 בינואר 2023. ביני אשכנזי
שרמן בדיון הקודם, עם עורך דינו יורם שפטל/ביני אשכנזי

בדיון סוער שנערך לפני כחודש, והתקיים בנוכחותו של זגורי, צעק שרמן: "פחדתי, ואני עדיין מפחד מהאיש שיושב פה מאחור. למה המדינה מתנגדת שאשתחרר מהייצוג שיש איום על חיי?". אחרי שזגורי צעק מהיציע, הזהיר השופט כי הוא יעצור את הדיון. "רימוני הלם ואיומים על הילדים שלי!", אמר שרמן.

זגורי, שגם הוא מצדד בהסרת ייצוגו של שרמן, טען כי "חמש שנים אני עצור, פעם אחת הוא לא החליף איתי מילה. אני מרגיש פה כלבויניק אם זה מה שהוא חושב עליי. איך הוא יכול לייצג אותי?".

עו"ד פלדמן, שייצג את זגורי, אמר כי "יש נתק מוחלט בין הנאשם לבין עורך הדין שלו והמשמעות היא שהנאשם לא מיוצג במשפט הזה. עורך דין טוען שהוא מאוים על ידי הלקוח שלו, לדעתי על אף כל הקשיים צריך להחליף ייצוג בתיק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully