וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב ששני בניו נרצחו בפיגוע בירושלים עלה לקברם: "מודה על הליווי ברגעים הקשים"

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 17:04

אברהם נוח פלאי, שנפגע קשה בפיגוע הדריסה בשכונת רמות לפני כחודש, הגיע לבית העלמין בבירה לגילוי מצבות בניו, אשר ואברהם. לאחר מכן, הוא הועבר למחלקת השיקום במרכז הרפואי הדסה הר הצופים להמשך טיפול בפציעתו ברגליים

פיגוע דריסה בירושלים: ילד נרצח ושבעה נפצעו, המחבל נורה למוות/צילום: ניב אהרונסון

אברהם נוח פלאי ששניים מבניו נרצחו בפיגוע בשכונת רמות בירושלים לפני כחודש, עלה היום (שני) בכיסא גלגלים לקבריהם לגילוי המצבות. לאחר מכן, הועבר פלאי למחלקת השיקום במרכז הרפואי הדסה הר הצופים להמשך טיפול בפציעתו ברגליים, אחרי שנפגע באורח קשה מאוד בפיגוע. "מודה לכולם על הליווי ברגעים הקשים", אמר האב.

בניו של פלאי, יעקב ישראל בן ה-6 ואשר מנחם בן ה-8 נרצחו כשחיכו לאוטובוס כדי שיסעו לשבת "שבע ברכות" בבני ברק. המחבל שהגיע למקום האיץ לעבר התחנה ופגע בהם בעוצמה. מותו של יעקב נקבע במקום כעבור כמה דקות והוא הובא למנוחות עוד לפני כניסת השבת. אחיו בן ה-8 פונה במצב אנוש לבית החולים, הרופאים הצליחו להשיב לו דופק ונלחמו על חייו קרוב ליממה, אך לבסוף נקבע גם מותו.

אברהם נוח פלאי אשר נפגע בפיגוע בשכונת רמות. דוברת המרכז הרפואי הדסה, אתר רשמי
אברהם נוח פלאי ליד מצבות בניו/אתר רשמי, דוברת המרכז הרפואי הדסה
יעקב ואשר פלאי, נרצחו בפיגוע בירושלים. באדיבות המשפחה, עיבוד תמונה
יעקב ואשר פלאי/עיבוד תמונה, באדיבות המשפחה

הסבא, הרב שמואל פלאי, ספד לנכדיו בהלוויה: "הנאהבים והנעימים, בחייהם ובמותם לא נפרדו. זה לא דבר נורמלי, זה לא דבר טבעי להרוג שני ילדים קטנים, בריאים ומזהירים. החיוכים שלהם, שמחת החיים שלהם, המוות שלהם זה לא יציאה מהדלת - זה יציאה מהחלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully