וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניים נעצרו בחשד שביצעו עבירות מין במלון באילת: "התעוררו וראו גברים זרים בחדר"

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 14:55

ככל הנראה החשודים נכנסו לבית המלון, עקבו אחר הצעירות ונכנסו לחדרן. שם, הם ביצעו בהן עבירות מין בעת שישנו. "זה טראומה ומשבר", סיפרה אחות של אחת הקורבנות. "היא לא ישנה ולא אוכלת. יש לה ילד בכיתה א' שהיא צריכה לטפל בו - בזמן שהיא צריכה שיטפלו בה"

בווידאו: 7 שנות מאסר לגינקולוג שביצע עבירות מין במטופלות בקליניקה שלו/יואב איתיאל

שני חשודים נעצרו בסוף השבוע בחשד שביצעו מעשה מגונה בשתי נשים בבית מלון באילת. אחותה של אחת מהקורבנות סיפרה כי היא התעוררה באמצע הלילה וראתה שני גברים זרים בחדר. "זה טראומה ומשבר", אמרה. "היא לא מוציאה את התחושות שלה, הן לא ישנות בלילה ולא אוכלות". החשודים יובאו במהלך היום (שני) לדיון הארכת מעצרם בבית משפט השלום באילת. צו איסור פרסום הוטל על פרטי העצורים.

המשטרה פתחה בחקירת המקרה אתמול, והפרשה פורסמה לראשונה על ידי דניאל עמרם. "אני מכירה את אחותי כבחורה חכמה וחזקה שמרימה את כולם ופתאום היא שבר כלי", המשיכה האחות. "היא לא מוציאה את התחושות שלה. יש לה לד בכיתה א' שהיא צריכה לטפל בו בזמן שהיא צריכה שיטפלו גם בה. אנחנו לא יודעים איך לתפוס את עצמינו וכרגע גם אסור לנו לספר כלום".

ניידת שיטור עירוני של המשטרה. ראובן קסטרו
ניידת משטרה/ראובן קסטרו

לפני כשבוע וחצי נער בן 17 מירושלים נעצר בחשד שביצע עבירות מין בצעירה בעיר. זאת, לאחר שהנפגעת דיווחה לשוטרות כי הותקפה סמוך למקום. הצעירה העידה כי החשוד איים עליה, הוביל אותה בכוח לחצר סמוכה ושם ביצע בה עבירות מין. הוא עזב את המקום לאחר התקיפה, אך בהמשך אותר ונעצר.

לפני כשלושה שבועות כמה נערים בני 13 מירושלים נחקרו בחשד שביצעו עבירות מין בנער עם צרכים מיוחדים. עקב גילם הצעיר של הנערים, הם נחקרו בסיוע חוקר ילדים מטעם משרד הרווחה ובסיום החקירה, שוחררו בתנאים מגבילים. חקירת המקרה נמשכת.

מהחקירה עלה כי הנערים הכירו את הנער בעל הצרכים וכי בעת שביצעו את המעשים, הם תיעדו אותם ולאחר מכן הפיצו ברשתות החברתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully