וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני 13 מירושלים חשודים בביצוע עבירות מין בנער בעל צרכים מיוחדים

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 10:43

מהחקירה עלה כי הנערים, שהכירו את הנער בעל הצרכים המיוחדים, תיעדו את מעשיהם והפיצו אותם ברשתות החברתיות. עקב גילם הצעיר, הם נחקרו בסיוע חוקר ילדים מטעם משרד הרווחה ושוחררו בתנאים מגבילים. חקירת המקרה נמשכת

בווידאו: 15 שנות מאסר לצעיר מבאר שבע שהורשע בעבירות מין בילדים/יואב איתיאל

כמה נערים בני 13 מירושלים נחקרו בחשד שביצעו עבירות מין בנער עם צרכים מיוחדים - כך פרסמה הבוקר (שני) המשטרה. עקב גילם הצעיר של הנערים, הם נחקרו בסיוע חוקר ילדים מטעם משרד הרווחה ובסיום החקירה, שוחררו בתנאים מגבילים. חקירת המקרה נמשכת.

מהחקירה עלה, כי הנערים הכירו את הנער בעל הצרכים וכי בעת שביצעו את המעשים, הם תיעדו אותם ולאחר מכן הפיצו ברשתות החברתיות.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
נחקרו בסיוע חוקר ילדים מטעם משרד הרווחה. ניידת משטרה/שלומי גבאי

לפני כשבוע, ארבעה תושבי תל אביב נעצרו בחשד שאנסו צעירה בת 28, מתמודדת נפש, בבניין נטוש ביפו. ארבעת החשודים, בני 15, 17, 18 ו-21 נעצרו ומעצרם הוארך. נציג המשטרה אמר בדיון בהארכת מעצר החשודים כי "מדובר בתיק חמור מאוד, לא נפגשתי בתיק כזה. החשודים ביצעו עבירות מין חמורות במתלוננת. יש חשד סביר לביצוע העבירות".

מנגד, הכחיש עורך דינו של החשוד הבגיר, שמשון וייס את מעורבתו באירוע וטען כי היה בכלל בביתו בשעות שבהן אירע האונס. לדבריו, יש גם מצלמות אבטחה שיכולות להוכיח את טענתו: "הוא עומד על כך שהוא לא נכח באירוע הזה, לא היה עם המתלוננת הזו, לא קיים איתה יחסי מין, ובכלל לא מכיר אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully