וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה ביסודי באריאל נעצד בחשד לעבירות מין בתלמידות - מתחת לגיל 14

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 22:14

המורה שנחשד בביצוע העבירות בתלמידות במוסד בו הוא מלמד נעצר לאחר שבמשטרה התקבלו כמה תלונות בנושא. ביהמ"ש האריך את מעצרו והשופטת אסרה על פרסום שמו ופרטיו. עיריית אריאל: "ראש העיר הנחה את אגף החינוך לשתף פעולה עם המשטרה ולבקש מהורי התלמידות להגיש תלונה"

בווידאו: 15 שנות מאסר לצעיר מבאר שבע שהורשע בעבירות מין בילדים/יואב איתיאל

מורה בבית ספר יסודי באריאל נעצר לפני כמה ימים בחשד שביצע עבירות מין בקטינות מתחת לגיל 14 במוסד בו הוא מלמד. חקירת הנושא נפתחה במשטרה לאחר כמה תלונות שהתקבלו. בית משפט השלום בפתח תקווה החליט להאריך היום (שני) את מעצרו של החשוד עד שישי הקרוב. כמו כן, בדיון אסרה השופטת את פרסום שמו ופרטיו.

מעיריית אריאל נמסר בתגובה: "בימים האחרונים נעצר מורה בחשד להטרדה מינית של תלמידותיו. עם היוודע המקרה החמור, הנחה ראש העיר את מנהל אגף החינוך ואת מנהלת בית הספר לשתף פעולה באופן מלא וגלוי עם המשטרה, לבקש מהורי התלמידות להגיש תלונה במשטרה ולהעמיד צוותים טיפוליים מטעם בית הספר והעירייה לטובת התלמידות או התלמידים שנפגעו. אנו פועלים ונמשיך לפעול, ככל הניתן על מנת למנוע מקרים מעין אלה".

"אנו מבקשים בכל לשון של בקשה, היות ומדובר בדיני נפשות, לא להעביר ולא להקשיב לאינפורמציה שעשויה להגיע אליכם על ידי הולכי רכיל. המידע המהימן היחיד הינו המידע שיועבר על ידי הגורמים הרשמיים בעירייה וכזה יסופק לכם בכפוף לאישור הגורמים המטפלים בפרשה".

ניידות משטרה. שלומי גבאי
המורה נעצר לאחר כמה תלונות שהתקבלו במשטרה/שלומי גבאי

מוקדם יותר היום, הגישה פרקליטות חיפה כתב אישום נגד גבר בן 43 מאחד הכפרים בצפון שביצע עבירות מין חמורות באחותו בזמן שהייתה נערה ובהמשך גם כאישה, וכן הואשם גם באונס בתה הקטינה של אחותו. הפרקליטות האשימה גם בן 17, שהתנדב במקום ציבורי, ב-20 אישומים של מעשים מגונים, בהם אונס ופגיעה בפרטיות של נשים ושל קטינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully