וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילם בחשאי יחסי מין ואיים להפיץ סרטון: "כל המדינה תדע מי את"

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 12:00

כתב אישום הוגש נגד יעקב כהן, בן 31 מרמת גן, בגין איומים ופגיעה בפרטיות לאחר שקיים יחסי מין עם צעירה בת 28 וצילם אותה ללא ידיעתה. לאחר שסירבה להיפגש איתו שוב, כהן התקשר אליה ואיים להפיץ את הסרטון: "תנתקי - וזה הסוף שלך"

פרקליטות מחוז ת"א הגישה לאחרונה לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום כנגד יעקב כהן (31) מרמת גן בעבירות איומים ופגיעה בפרטיות לאחר שצילם עצמו מקיים יחסי מין עם אישה שהכיר באינסטגרם, ללא ידיעתה, ואיים עליה כי יפיץ את הסרטון.

מכתב האישום שהוגש על ידי עורכת הדין יעל הראל עולה כי כהן והאישה שהתלוננה נגדו, צעירה בת 28, הכירו באינסטגרם וקבעו להיפגש בדירתו שבת"א. כשהגיעה לדירתו, השניים קיימו בסלון הדירה יחסי מין בהסכמה, זאת בזמן שמצלמת אינטרנט שהתקין בסלון מבעוד מועד תיעדה את האקט המיני כשהצעירה לא יודעת על כך.

כעבור כמה ימים, השניים נפגשו בדירתו שוב, ובשלב מסוים הבחינה הצעירה במצלמה ושאלה אותו לגביה. כהן השיב, כך לפי כתב האישום, שהמצלמה לא מקליטה, נכנס לאפליקציה בטלפון הנייד והפך את כיוון המצלמה כך שלא תתעד את הנעשה בסלון.

מיד לאחר מכן השניים קיימו שוב יחסי מין בהסכמה. בהמשך אותו חודש השניים בילו בבר בת"א יחד עם בת דודתה של המתלוננת ובן דודו של הנאשם. במהלך הערב כהן ניסה לשכנע את המתלוננת לבוא עמו לדירתו, אך היא לא רצתה בכך ועזבה את הבר. בשלב הזה, מתואר בכתב האישום, כהן התקשר למתלוננת ודרש ממנה להגיע למקום החניה שבו נפגשו בתחילת הערב, ומשסירבה התקשר אליה שוב ושוב תוך שהוא מאיים עליה שאם לא תגיע יפגע ברכבה ויפיץ את הסרטון שברשותו.

כהן לא הסתפק ואיים: "אם לא תגידי לי איפה את, אני שורף לך את האוטו עכשיו בחניון. הכול מצולם אצלי. זה ייגמר ממש אבל ממש מגעיל, אין אחד שלא יידע מי את במדינת ישראל, אל תנסי אותי, אני מבטיח לך, אל תנתקי ואל תנסי אותי כי הניתוק הבא זה יהיה הסוף שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully