וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל גז ביוב: מורות פונו לקבלת טיפול רפואי - יום הלימודים נעצר

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 16:34

בסניף אחוזה של בית הספר הריאלי העברי בחיפה חשו מורות ועובדים ברע, לפי החשד אחרי ניקוי סתימת ביוב. הילדים נאלצו לחכות בחוץ בגשם - עד שההורים הכועסים הגיעו לאסוף אותם. זאת, חודש לאחר הרעלה מסתורית באותו בית הספר

בווידאו: הביוב נסתם: מורות פונו לבית חולים לאחר שחשו ברע/יואב איתיאל

בסניף אחוזה של בית הספר הריאלי העברי בחיפה עשר מורות ועובדת ניקיון חשו היום (שלישי) ברע ופונו לקבלת טיפול רפואי. צוות רעלים של כבאות והצלה הגיע למקום ולא זיהה ערכים חריגים. לפי החשד מדובר בריחות רעים שנוצרו כתוצאה מסתימת ביוב. עובדי בית הספר החלו להתפנות והתלמידים נאלצו לצאת לחצר ולחכות בגשם.

הורי התלמידים קיבלו הודעות מהמחנכות כי הם מתבקשים להגיע לאסוף את ילדיהם, שחשים כולם בטוב, בעקבות פינוי המורות. ההורים הכועסים התבשרו כי גם המועדונית והחוגים יחדלו לפעול בהמשך היום.

מורות חשו ברע לאחר שהריחו ריח רע מהביוב, בסניף אחוזה של בית הספר הריאלי העברי בחיפה.. יואב איתיאל
פונו לקבלת טיפול בעקבות הריח הרע/יואב איתיאל

בחודש שעבר, באותו בית ספר אירעה הרעלה מסתורית. חמישה מורים חשו ברע בחדר המורים, סבלו מסחרחורות, חולשה ובחילות, ופונו על ידי צוותי מד"א לבתי חולים בעיר. מחשש לזיהום במערכת המים הלימודים הופסקו, והתלמידים נשלחו לבתיהם. צוות רעלים של כבאות והצלה לא מצא דבר באוויר. לתלמידים נאמר שיש בעיה באספקת המים, אבל גם בדיקה של תאגיד המים המקומי לא העלתה דבר.

עוד בוואלה!

הרעלה מסתורית בבית הספר הריאלי בחיפה: 5 מורים פונו לבית חולים

לכתבה המלאה
הביוב נסתם: מורות פונו לבית חולים לאחר שחשו ברע
14.03.23. יואב איתיאל
פינוי המורות מבית הספר, היום/יואב איתיאל

מבית הספר נמסר: "בשבוע שעבר בוצעו בדיקות יסודיות הן על ידי הגורמים המוסמכים במשרד הבריאות ומעבדה פרטית מוסמכת ונקבע כי האירוע שבמהלכו אנשי צוות לא חשו בטוב במתחם אחוזה, היה נקודתי לחדר המורים ואין מניעה להשתמש במקום. בוצע ניקיון וטיהור יסודי בחדר המורים על ידי חברה מקצועית בתחום, והשבוע הוחזר המתחם לשימוש".

"הבוקר, לאחר טיפול במערכת ניקוז הביוב באותו חדר מורים, דיווחו מספר אנשי צוות שהם אינם חשים בטוב וקיבלו טיפול רפואי. כל התלמידים חשים בטוב וההורים קיבלו הודעה כי הלימודים יסתיימו בשעה 14:00. יצויין כי בדיקות המעבדה קבעו כי לא נמצאו ממצאים במתחם ואין כל הגבלות על שהייה בו. הנהלת ביה"ס עומדת בקשר עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות ובכבאות על מנת לוודא את המצב לאישורו. בריאות התלמידים ואנשי הצוות בראש מעיינינו ולא נחסוך מאמצים ואמצעים כדי להבטיח את בטיחותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully