וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרעלה מסתורית בבית הספר הריאלי בחיפה: 5 מורים פונו לבית חולים

עודכן לאחרונה: 24.2.2023 / 12:21

אנשי צוות בריאלי העברי שבעיר סבלו מסחרחורות, חולשה ובחילות לאחר ששתו קפה בחדר המורים. הלימודים הופסקו מחשש לזיהום במערכת המים והתלמידים נשלחו לבתיהם. מחקירת האירוע עולה כי ייתכן שמדובר בחומר הדברה שהגיע לכוסות

כיתה בתיכון עירוני ד' ת"א, 23 בפברואר 2023. ראובן קסטרו
המורים סבלו מסחרחורות, חולשה ובחילות. כיתה, ארכיון/ראובן קסטרו

הרעלה מסתורית אירעה היום (שישי) בבית הספר הריאלי העברי שבחיפה. חמישה מורים של סניף אחוזה חשו ברע בחדר המורים, סבלו מסחרחורות, חולשה ובחילות, ופונו על ידי צוותי מד"א לבתי החולים כרמל ובני ציון בעיר.

מחשש לזיהום במערכת המים הלימודים הופסקו, והתלמידים נשלחו לבתיהם. צוות רעלים של כבאות והצלה לא מצא דבר באוויר. לתלמידים נאמר שיש בעיה באספקת המים, אבל גם בדיקה של תאגיד המים המקומי לא העלתה דבר. הקריאה הראשונה התקבלה במד"א בשעות הבוקר, ובבית הספר חושדים שאולי הכוסות של חדר המורים נשטפו בחומר רעיל. בדיקת הנושא נמשכת.

5 מורים בבית הספר הריאלי בחיפה פונו לבית חולים. 24 בפברואר 2023. דוברות כב"ה
בית הספר הריאלי בחיפה, היום/דוברות כב"ה

להורי התלמידים קיבלו הודעה שבה נכתב כי "הבוקר היו כמה מורים שחשו ברע, ככל הנראה סביב משהו שנחשפו אליו בחדר המורים. כלל הילדים, שאר המורים וההורים בבית הספר מרגישים בטוב".

"נוכח זאת הגיעו לבית הספר גורמי הבריאות, נסגר חדר המורים ונסגרו המים לכל המתחם", נכתב בהודעה. "ליתר ביטחון אנו רואים לנכון לעצור את יום 'הורים מלמדים' בשעה 10:00, ולבקש שתבואו לאסוף את הילדים מבית הספר, ככל הניתן. לילדים אנו אומרים שיש בעיה באספקת המים בבית הספר ולכן אנחנו מקצרים את יום הלימודים".

עוד בוואלה!

20 תיכוניסטים קיבלו טיפול רפואי לאחר שסבלו מהרעלת מזון בטיול בירושלים

לכתבה המלאה
כיתה בתיכון עירוני ד' ת"א, 23 בפברואר 2023. ראובן קסטרו
הלימודים הופסקו. כיתה, ארכיון/ראובן קסטרו

מבית הספר הריאלי העברי בחיפה נמסר כי "הבוקר כמה מורים בסניף יסוד אחוזה חשו ברע לאחר ששתו מכוסות מסוימות בחדר המורים. מד"א ומכבי האש נקראו למקום, המורים טופלו והאירוע נבחן ע"י גורמי המקצוע שקבעו שמדובר בחומר הדברה שרוסס בסביבת הכוסות. מדובר באירוע נקודתי בחדר המורים בלבד, כל התלמידים חשים בטוב. למרות זאת, מתוך זהירות מונעת, קראה הנהלת בית הספר להורים לקחת את ילדיהם. צוות המורים מלווה את התלמידים שנשארו עד לסיום יום הלימודים בצהריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully