וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היום אני גומר אותו": בן 38 מהצפון מואשם ברצח גבר אחר אחרי קטטה במועדון בצפון

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 16:02

על פי כתב האישום העימות בין מיכאל בוסקילה, שדקר למוות את עידן לזמי, העימות בין השניים החל אחרי שבוסקילה תקף אדם אחר במועדון הקריוקי שלקח את המיקרופון מידי חברתו, והנרצח ניסה להפריד ביניהם. באותו הלילה נפגשו השלושה בחניון, שם אירע מקרה הדקירה

בווידאו: תיעוד הקטטה במועדון הקריוקי שהביאה לרצח עידן לזמי בחצור/מערכת וואלה!

בבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש אתמול (שני) כתב אישום בגין רצח נגד מיכאל בוסקילה, בן 38 מחצור הגלילית. בתחילת החודש שעבר דקר בוסקילה את עידן לזמי, אף הוא תושב חצור הגלילית, ופצע אותו קשה מאוד. כעבור תשעה ימים מת לזמי מפצעיו. אירוע הדקירה התרחש ב-2 בפברואר, במוקד המשטרה התקבל דיווח על המקרה בחניון ציון, קברו של חוני המעגל בחצור הגלילית. השוטרים הגיעו לזירה ופתחו בחקירה, בעוד הפצוע פונה לבית החולים.

בתוך זמן קצר מרגע האירוע נעצר החשוד במחסום משטרתי שהוקם סמוך למחלף גולני, כשניסה להימלט למרכז הארץ. בחיפוש שביצעו השוטרים ברכבו אותרה סכין מגואלת בדם שבה השתמש. לאחר תשעה ימים נקבע מותו של הקורבן בבית החולים רמב"ם בחיפה וסעיף האשמה שונה לסעיף רצח.

תיעוד הקטטה במועדון הקריוקי שהביאה לרצח עידן לזמי בחצור. לא, אתר רשמי
תיעוד הקטטה מחוץ למועדון הקריוקי/אתר רשמי, לא

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין יערה ברזילי-כהן מפרקליטות מחוז צפון, עולה כי בוסקילה בילה עם חברתו במועדון קריוקי בראש פינה, ובמקום נכחו מבלים נוספים וביניהם לזמי, שלו ולבוסקילה היכרות מוקדמת. בשלב מסויים בליין שהיה במועדון לקח מידי חברתו של בוסקילה את המיקרופון שהחזיקה בידה, למורת רוחו של בוסקילה. בעקבות כך, תקף בוסקילה את האדם שלקח את המיקרופון ובמועדון פרצה קטטה. לזמי ניסה להפריד בין השניים, ובעקבות כך כעס עליו בוסקילה ותקף אותו. הוא הוצא מהמועדון ואחריו יצאו לזמי ונוספים. מחוץ למועדון, תקף בוסקילה את לזמי, הפיל אותו, קרע את חולצתו ולקח את הטלפון הנייד של אחד הנוכחים באירוע. בהמשך קבע להיפגש עם לזמי ועם בעליו של הטלפון בקבר חוני המעגל.

לזמי התקשר לאחיו ויידע אותם בדבר הקטטה, אחד מהם התקשר לבוסקילה בכוונה ליישר את ההדורים, אך בוסקילה השיב שהמנוח "הולך לשלם על זה" וכי "יקנוס" אותו ב-200 אלף שקלים. בהמשך, הוסיף כי "יגמור" את לזמי ואת כל משפחתו. לאחר מכן, אחיו השני של המנוח התקשר לבוסקילה גם הוא וניסה להרגיע אותו, אך בוסקילה אמר לו בין היתר: "היום אני גומר את אחיך", "אחיך מת אצלי".

עוד בוואלה!

מפכ"ל לשעבר נגד בן גביר: "מתבייש לקרוא לו שר, מוביל אותנו לתהום"

לכתבה המלאה
מיכאל בוסיקלה, נאשם ברצח עידן לזמי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מיכאל בוסקילה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עידן לזמי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עידן לזמי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מאוחר יותר באותו הלילה בוסקילה הגיע למקום המפגש כשהוא מצויד בכמה סכינים, והמתין לנרצח ולבליין שתקף קודם לכן במועדון. כשהשניים הגיעו למקום לזמי יצא מהרכב ובוסקילה דקר אותו בחזה באמצעות אחת הסכינים שלקח מהמכונית, לזמי התמוטט במקום. סמוך לכך הגיע למקום אחיו של לזמי והרים אותו לרכב. בשלב זה בוסקילה התקרב אליהם תוך שהוא מניף בידו סכין ואמר לאחיו של המנוח: "זוז אתה לא לוקח אותו, אני הורג אותו היום".

בוסקילה, שהיה נחוש לגרום למותו של לזמי, נכנס לרכבו ונסע במהירות לכיוון המכונית שבה היה הנרצח. כדי למנוע ממנו להתנגש בהם, אחיו של הנרצח נעמד צמוד לרכב, ובשלב מסוים בוסקילה צעק לעברו כך: "זה לא נגמר, מחר אני הורג את אחיך" ועזב את מקום המפגש. אחיו של לזמי והבליין שהגיע עמו למקום פינו את הנרצח לתחנת מד"א הקרובה, ומשם הוא פונה לבית חולים זיו שבצפת כשהוא במצב אנוש. משם הועבר לבית החולים רמב"ם, שם נותח בליבו ועבר החייאה, וכעבור מספר ימים הוחמר מצבו ונקבע מוות מוחי, כעבור תשעה ימים נקבע מותו.

עו"ד ירון שומרון המייצג את בוסקילה מטעם הסניגוריה הציבורית מסר כי "הנאשם מכחיש את האישומים. במהלך החקירה הוא שיתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. לאחר שנקבל את חומרי החקירה ונלמד אותם נציג את טענותינו בפני בית המשפט".

  • עוד באותו נושא:
  • קטטות
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully